de Marius Matei 02 Aug. 2016 1777 |
Primaria municipiului Roman a lansat o initiativa de debirocratizare a administratiei publice locale prin preluarea sugestiilor de la cetatenii orasului.
Potrivit unui anunt facut de Biroul de presa al primariei, campania se intituleaza "Spune-ne ce sa simplificam!" si se va desfasura dupa modelul initiat de Guvernul Romaniei.
Initiativa are ca obiectiv implicarea in mod direct a cetatenilor pentru a obtine o interactiune mai eficienta dintre administratia publica locala si cetateni.
In acest sens, pe site-ul www.primariaroman.ro va fi lansata o sectiune cu scopul de a colecta si centraliza propunerile transmise de cetateni.
Astfel, se doreste informarea corecta si completa a locuitorilor din Roman cu privire la accesarea serviciilor publice furnizate de municipalitate, reducerea traseului parcurs pentru rezolvarea unei solicitari si a numarului de documente solicitate pentru rezolvarea unei probleme.
Zonele principale vizate de acest proiect sunt de simplificare a procedurilor de lucru ale administratiei publice locale, transferul electronic al datelor intre structurile interne ale Consiliului Local si reducerea traseelor si documentelor in interiorul institutiei.
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.