Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Fisa postului pentru Secretar general Primarie model 2021

de InfoInstitutii.ro 17 Iun. 2021 356

Fisa postului pentru Secretar general Primarie model 2021
Regasiti mai jos un model editabil, actualizat 2021, pentru secretar general primarie. De asemenea, la finalul articolului de mai jos, veti regasi si documentul in format Word si editabil pe care il puteti descarca si salva in computerul personal.


 
 
JUDETUL ___________
PRIMARIA _____ ____________ 
COMUNA
Aprob,
 
 
Nume/Prenume

 
 
                                                            PRIMAR  
 
 
 
 
Fisa postului
Nr. ……………….

 
 
Informatii generale privind postul
1. Denumirea postului – functie publica SECRETAR GENERAL 
2. Nivelul postului – de conducere
3. Scopul principal al postului – asigura respectarea principiului legalitatii in activitatea de emitere si adoptare a actelor administrative, stabilitatea functionarii aparatului de specialitate al primarului, continuitatea conducerii si realizarea legaturilor functionale intre compartimentele din cadrul acestora
 
  
Conditii specifice pentru ocuparea postului
1. Studii de specialitate - studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul juridic, administrativ sau stiinte politice; 
2. Perfectionari (specializari) - cursuri de perfectionare_________ (daca e cazul)
3. Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel) - MS Office si Internet - nivel mediu 
4. Limbi straine (necesitate si nivel de cunoastere)- engleza sau franceza – nivel de baza (daca e cazul)
5. Abilitati, calitati si aptitudini necesare - experienta in domeniul juridic, al administratiei publice sau al stiintelor politice, capacitate de lucru in conditii de stres si adaptare la volum mare de lucru, obiectivitate si impartialitate in exercitarea functiei publice, si loialitate fata de lege si fidelitate fata de institutia primarului si consiliul local;
6. Cerinte specifice - bun comunicator in toate formele de comunicare, disponibilitate la schimbare, indeplinirea conditiilor si respectarea situatiilor de incompatibilitate si conflicte de interese prevazute de lege pentru ocuparea unei functii publice, cunoasterea actelor normative ce reglementeaza domeniul administratiei publice locale, in special Codul administrativ si legislatia conexa;
7. Competenta manageriala (cunostinte de management, calitati si aptitudini manageriale: capacitati organizationale, dinamism, creativitate, rezistenta la stres, perseverenta, promptitudine; capacitate de a conduce si implementa la nivelul Primariei legislatia incidenta, hotararile Consiliului Local si deciziile primarului;  capacitatea de a rezolva eficient problemele cu care se confrunta institutia; capacitatea de asumare a responsabilitatilor; capacitatea de a lucra independent si in echipa; capacitatea de autoperfectionare si de valorificare a experientei dobandite; capacitatea de analiza si sinteza;  competente pentru asigurarea unor servicii de calitate in relatia cu cetateanul si celelalte institutii si autoritati publice, competente de gestionare a conflictelor si arta negocierii.
 
 
Atributiile postului:
    a) avizeaza proiectele de hotarari si contrasemneaza pentru legalitate dispozitiile primarului si  hotararile consiliului local;
    b) participa la sedintele consiliului local;
    c) asigura gestionarea procedurilor administrative privind relatia dintre consiliul local si primar, precum si intre acestia si prefect;
    d) coordoneaza organizarea arhivei si evidenta statistica a hotararilor consiliului local si a dispozitiilor primarului;
    e) asigura transparenta si comunicarea catre autoritatile, institutiile publice si persoanele interesate a actelor prevazute la lit. a);
    f) asigura procedurile de convocare a consiliului local, si efectuarea lucrarilor de secretariat, comunicarea ordinii de zi, intocmirea procesului-verbal al sedintelor consiliului local, si redactarea hotararilor consiliului local;
    g) asigura pregatirea lucrarilor supuse dezbaterii consiliului local si comisiilor de specialitate ale acestuia;
    h) poate atesta, prin derogare de la prevederile Ordonantei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 246/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, actul constitutiv si statutul asociatiilor de dezvoltare intercomunitara din care face parte unitatea administrativ-teritoriala in cadrul careia functioneaza;
    i) poate propune primarului inscrierea unor probleme in proiectul ordinii de zi a sedintelor ordinare ale consiliului local;
    j) efectueaza apelul nominal si tine evidenta participarii la sedintele consiliului local a consilierilor locali;
    k) numara voturile si consemneaza rezultatul votarii, pe care il prezinta presedintelui de sedinta, sau, dupa caz, inlocuitorului de drept al acestuia;
    l) informeaza presedintele de sedinta, sau, dupa caz, inlocuitorul de drept al acestuia, cu privire la cvorumul si la majoritatea necesare pentru adoptarea fiecarei hotarari a consiliului local;
    m) asigura intocmirea dosarelor de sedinta, legarea, numerotarea paginilor, semnarea si stampilarea acestora;
    n) urmareste ca la deliberarea si adoptarea unor hotarari ale consiliului local sa nu ia parte consilierii locali care se incadreaza in dispozitiile art. 228 alin. (2) din Codul administrativ; informeaza presedintele de sedinta, sau, dupa caz, inlocuitorul de drept al acestuia cu privire la asemenea situatii si face cunoscute sanctiunile prevazute de lege in asemenea cazuri;
    o) certifica conformitatea copiei cu actele originale din arhiva unitatii/subdiviziunii administrativ-teritoriale;
    p) alte atributii prevazute de lege sau insarcinari date prin acte administrative de consiliul local, de primar, dupa caz; 
    r) indeplineste in conditiile  art. 243 din Codul administrativ functia de ordonator principal de credite pentru activitatile curente;
    s) comunica o sesizare pentru deschiderea procedurii succesorale camerei notarilor publici, precum si oficiului de cadastru si publicitate imobiliara, in a carei circumscriptie teritoriala defunctul a avut ultimul domiciliu:
1) in termen de 30 de zile de la data decesului unei persoane, in situatia in care decesul a survenit in localitatea de domiciliu;
2) la data luarii la cunostinta, in situatia in care decesul a survenit pe raza altei unitati administrativ-teritoriale;
3) la data primirii sesizarii de la oficiul teritorial, in a carei raza de competenta teritoriala se afla imobilele defunctilor inscrisi in carti funciare infiintate ca urmare a finalizarii inregistrarii sistematice; 
    s) face parte din Comitetul Local pentru Situatii de Urgenta si indeplineste atributiile prevazute in Regulamentul privind functionarea, atributiile si dotarea Comitetul Local pentru Situatii de Urgenta; 
    t) coordoneaza, verifica si raspunde de modul de completare si tinerea la zi a registrului agricol, conform Ordonantei Guvernului nr. 28/2008 privind registrul agricol;
    t) coordoneaza structurile din aparatului Primariei conform deciziei Primarului;
    u) indeplineste si alte sarcini stabilite de Primar, avand obligatia:
- sa indeplineasca cu profesionalism, loialitate, corectitudine si in mod constiincios indatoririle de serviciu si se abtina de la orice fapta care ar putea sa aduca prejudicii autoritatii sau institutiei publice in care isi desfasoara activitatea;
- in exercitarea atributiilor ce-i revin se abtine de la exprimarea sau manifestarea convingerilor politice;
- raspunde potrivit legii de indeplinirea atributiilor ce-i revin din functia pe care o detine, precum si a atributiilor ce-i sunt delegate;
- pastreaza secretul de stat si secretul de serviciu, in conditiile legii;
- pastreaza confidentialitatea in legatura cu faptele, informatiile sau documentele de care ia cunostinta in exercitarea functiei;
- este interzis sa solicite sau sa accepte, direct sau indirect, pentru el sau pentru altii, in considerarea functiei daruri sau alte avantaje;
- are obligatia de a semnala Primarului orice neregularitate ce apare in legatura cu procedurile de lucru stabilite la nivelul unitatii precum si orice riscuri neprevazute ce  ar putea afecta rezultatele activitatii sale de zi cu zi. 
   v) prelucreaza datele cu caracter personal in conformitate cu si in limitele de autorizare stabilite in lege si in procedurile interne ale institutiei, doar pentru indeplinirea atributiilor care ii revin si cu respectarea masurilor tehnice si organizatorice stabilite pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, in special daca prelucrarea respectiva comporta transmisii de date in cadrul unei retele, precum si impotriva oricarei alte forme de prelucrare ilegala. 
 
 
Identificarea functiei publice corespunzatoare postului
1. Denumire – secretar general
2. Clasa – I
3. Grad profesional: 
4. Vechimea in specialitate necesara  - 5 ani 
 
 
Sfera relationala a titularului postului
 
 
1. Sfera relationala:
        Intern:
a) Relatii ierarhice: este subordonat Primarului  
b) Relatii functionale: 1.colaboreaza: 
• cu toate compartimentele de specialitate si institutiile, aflate in coordonare sau sub autoritatea Primariei;  
        c) Relatii de reprezentare: reprezinta Primaria din dispozitia Primarului 
2. superior: pentru functionarii publici din aparatul de specialitate al primariei
    Extern:
        a) cu autoritati si institutii publice: cu institutia Prefectului, cu Consiliul local, ministerele si cu celelalte autoritati sau institutii din administratia publica centrala sau locala sau subordonate acestora.
        b) cu organizatii internationale: din dispozitia Primarului si in limitele mandatului conferit.
        c) cu persoane juridice private: din dispozitia Primarului si in limitele mandatului conferit.
2. Limite de competenta - se subordoneaza Primarului
3. Delegarea de atributii si competenta – 
 
 
 
Intocmit de:
1. Numele si prenumele  - 
2. Functia publica de conducere – 
3. Semnatura 
4. Data intocmirii 

 
Luat la cunostinta de catre ocupantul postului
1. Numele si prenumele – 
2. Semnatura 
3.    Data    
 
 
 
Descarcati aici Fisa postului secretar general Primarie - model editabil >>>

 
 
Raspuns oferit de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro >>>
 
 
Autor: InfoInstitutii.ro



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016