de Ana Tudor 14 Mai. 2015 2619 |
Directiile din subordinea Primariei Resita care lucreaza direct cu publicul au fost dotate cu sisteme electronice de ordonare, ceea ce presupune emiterea unor bonuri de ordine pentru eliminarea cozilor de la ghisee.
"Pentru imbunatatirea activitatii de la ghisee, am implementat, gratuit, pentru a-l testa, un sistem electronic de ordonare si dirijare, deocamdata, pe o perioada de 30 de zile.
Acesta presupune emiterea unor bonuri cu numere de ordine. Mai exact, persoana care vine isi ia un numar de ordine si va astepta pana se afiseaza numarul respectiv la ghiseu", a declarat Elena Dragomirescu, directorul Directiei Impozite si Taxe.
Sistemul electronic de ordonare este functional din aceasta saptamana la Directia Impozite si Taxe, scopul sau fiind eliminarea cozilor de la ghisee.
Tot ceea ce trebuie sa faca cetatenii este sa preia din dispozitivul instalat la intrare un numar de ordine si apoi sa astepte sa se afiseze, in sistem electronic, numarul de pe bilet pentru a se prezenta la ghisee.
"In vederea imbunatatirii activitatii cu publicul, Primaria Municipiului Resita implementeaza, incepand din 11 mai 2015, un sistem electronic experimental de ordonare. Acesta presupune emiterea unor bonuri de ordine pentru eliminarea cozilor de la ghisee. Sistemul este gratuit si va functiona timp de 30 de zile la Serviciul Public Comunitar de Evidenta a Persoanelor si la Directia Impozite si Taxe. Astfel, cetatenii vor prelua dintr-un dispozitiv, instalat la intrare, un numar de ordine si vor astepta sa se afiseze, in sistem electronic, numarul respectiv pentru a se prezenta la ghisee", a anuntat Roxana Topala, purtatorul de cuvant al Primariei Resita.
Un sistem similar a fost instalat si la Serviciul de Evidenta a Persoanelor, din cadrul Primariei Resita.
teeest
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.