Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Proiectul Legii cadru privind salarizarea personalului platit din fonduri publice. Ce noutati aduce

de Mihaela Croitoru 14 Iun. 2017 2992

Proiectul Legii cadru privind salarizarea personalului platit din fonduri publice. Ce noutati aduce
Proiectul Legii cadru privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, adoptata de Camera Deputatilor, in calitate de ultima camera sesizata, a fost transmis la Presedintele Romaniei pentru promulgare, in data de 9 iunie 2017.


In situatia in care aceasta initiativa legislativa va fi promulgata si publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, va reprezenta incepand cu 1 iulie 2017, data propusa pentru intrarea in vigoare, cadrul normativ cu caracter general care va reglementa regulile dupa care se va realiza salarizarea intregului personal platit din fonduri publice.
 
Principalele elemente de noutate aduse de noua lege sunt, in principal, urmatoarele, conform PortalInstitutiiPublice:
 
1. In administratia publica locala, pentru functionarii publici si personalul contractual din cadrul familiei ocupationale „Administratie” din aparatul propriu al consiliilor judetene, primarii si consilii locale si din serviciile publice din subordinea acestora, salariile de baza urmeaza sa se stabileasca prin hotarare a consiliului local, a consiliului judetean sau a consiliului general al municipiului Bucuresti, dupa caz, in urma consultarii organizatiei sindicale reprezentative la nivel de unitate sau, dupa caz, a reprezentantilor salariatilor, stabilirea salariilor lunare intrand in competenta ordonatorului de credite, cu respectarea plafonului de 30% prevazut la art. 25 din lege.
 
ATENTIE! Niciun salariu nu poate fi stabilit cu depasirea limitei maxime a indemnizatiei lunare a functiei de viceprimar sau, dupa caz, a indemnizatiei lunare a vicepresedintelui consiliului judetean, sau, dupa caz, a vicepresedintelui consiliului general al municipiului Bucuresti, exclusiv majorarile prevazute la art. 16 alin. (2) din lege, corespunzator nivelului de organizare.
 
2. Stabilirea incepand cu 1 iulie 2017 a indemnizatiilor lunare ale personalului care ocupa functii de demnitate publica se stabilesc prin inmultirea coeficientilor din anexa nr. IX cu salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata.
 
3. Acordarea unor cresteri salariale, dupa cum urmeaza:
a) incepand cu 1 ianuarie 2018 cuantumul brut al salariilor de baza si al sporurilor se majoreaza cu 25% fata de nivelul acordat pentru luna decembrie 2017, fara a depasi limita prevazuta la art. 25, in masura in care personalul respectiv isi desfasoara activitatea in aceleasi conditii;


b) incepand cu 1 martie 2018 salariile de baza ale personalului care ocupa functiile de medici si asistenti medicali din unitatile sanitare publice prevazute in Anexa II, Capitolul I, se majoreaza la nivelul celor prevazute pentru anul 2022;
c) incepand cu 1 martie 2018,  pentru personalul prevazut in anexa nr. II, cuantumul sporurilor, majorarilor, indemnizatiilor, compensatiilor, premiilor si celorlalte elemente ale sistemului de salarizare se determina, in conditiile reglementate de prezenta lege, utilizand salariul de baza stabilit potrivit prezentului articol, fara a depasi limita prevazuta la art. 25;


...citeste continuarea pe PortalInstitutiiPublice >>>

 

 

 

 

 

Mihaela Croitoru Autor: Mihaela Croitoru
Mihaela Croitoru este un editor online cu experienta, dedicat muncii sale, pasionat de domeniul legislativ, atat in ce priveste relatiile de munca din cadrul institutiilor publice, dar si din sectorul privat. Subiectele prezentate sunt, de fiecare data, corecte, informative si de interes pentru angajatii bugetari. 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 3 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016