de Ioana Stoica 22 Ian. 2014 5350 |
Planul de evacuare pentru situatii de urgenta se intocmeste sub forma de text si grafic si va contine mai multe anexe.
Iata ce contine un plan de evacuare:
1. scopul actiunilor de evacuare;
2. conceptia actiunilor de evacuare, respectiv:
- localitatile din si in care se planifica evacuarea,
- institutiile publice,
- operatorii economici,
- populatia si bunurile care se evacueaza,
- itinerarele de evacuare;
- modalitatile de executare a evacuarii;
3. conceptia organizarii si asigurarii activitatii de readucere a populatiei si a bunurilor materiale evacuate la restabilirea starii de normalitate in localitatile care au facut obiectul masurilor de protectie;
4. masurile de asigurare a actiunilor de evacuare: asigurarea mijloacelor de transport, protectia personalului, paza bunurilor, logistica evacuarii;
5. organizarea conducerii si a cooperarii:
- centre de coordonare,
- cai si mijloace de legatura,
- institutii cu care se coopereaza,
- modalitati de realizare a cooperarii,
- cereri si rapoarte.
Anexele se intocmesc sub forma grafica, pe planuri sau harti si sub forma de tabele. Aceste anexe se refera in principal la:
1. situatia populatiei care se evacueaza:
- localitatea din care se evacueaza,
- institutia,
- numarul personalului pe categorii si numarul membrilor de familie,
- personalul didactic, medical, de deservire, dupa caz,
- localitatea si judetul in care se evacueaza,
- natura, tipul si numarul mijloacelor de transport.
2. situatia bunurilor care se evacueaza:
- localitatea,
- operatorul economic,
- depozitul sau institutia,
- natura si cantitatea bunurilor,
- personalul de insotire,
- natura si tipul mijloacelor de transport,
- localitatea in care se evacueaza,
- punctul de debarcare/descarcare si locul de instalare/depozitare,
- forta de munca necesara.
3. institutiile care se evacueaza:
- denumirea,
- localitatea,
- numarul salariatilor si al membrilor de familie care se evacueaza,
- localitatea si adresa imobilului unde se evacueaza,
- alte date utile.
4. graficul activitatilor pe zile si ore;
5. componenta centrelor de coordonare si conducere, punctelor de adunare, imbarcare, debarcare si primire/repartitie;
6. planul localitatii cu dispunerea institutiei sau a operatorului economic;
7. localitatile sau zonele din si in care se executa evacuarea si itinerarele, inclusiv de rezerva, cu punctele de adunare, imbarcare, debarcare si primire/repartitie;
8. conventiile incheiate pentru asigurarea actiunilor de evacuare;
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.