Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Accident de munca: Ajutoare de urgenta in valoare de 40.000 lei pentru 3 familii aflate in situatii deosebite ca urmare a unor accidente

de Mara Dobrin 30 Aug. 2018 1612

Accident de munca: Ajutoare de urgenta in valoare de 40.000 lei pentru 3 familii aflate in situatii deosebite ca urmare a unor accidente
Ajutoare de urgenta in valoare de 40.000 lei pentru 3 familii aflate in situatii deosebite ca urmare a unor accidente au fost aprobate in data de 29.08.2018. Guvernul a decis, printr-o hotarare, acordarea unor ajutoare de urgenta in suma totala de 40.000 lei pentru sprijinirea a 3 familii aflate in situatii deosebite ca urmare a unor accidente care au condus la decesul sau ranirea membrilor de familie, astfel:


- 30.000 lei pentru victimele unui accident de munca produs in subteranul minei Lupeni, judetul Hunedoara, respectiv 20.000 lei pentru familia unui miner care a decedat si 10.000 lei pentru familia unui miner ranit in acelasi accident;

- 10.000 lei pentru o persoana din comuna Topolog, judetul Tulcea, ai carei parinti, precum si copiii minori s-au inecat in paraul din apropierea localitatii.

Ajutoarele de urgenta se suporta din bugetul alocat Ministerului Muncii si Justitiei Sociale si au la baza anchetele sociale ale agentiilor pentru plati si inspectie sociala din judetele Hunedoara si Tulcea.

 

Sursa: Guvernul Romaniei

Mara Dobrin Autor: Mara Dobrin
Redactor Institutii Publice
Cu o experienta de 9 ani in jurnalism, Mara Dobrin s-a alaturat echipei Rentrop & Straton, specializandu-se in ultimii 4 ani in crearea articolelor de interes in legislatia muncii, resurse umane si institutii publice. 



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016