Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Articole de birotica si papetarie pentru institutiile publice. 4 sugestii pentru anul viitor

de InfoInstitutii.ro 15 Dec. 2020 392

Articole de birotica si papetarie pentru institutiile publice. 4 sugestii pentru anul viitor
In multe dintre institutiile publice din tara se lucreaza in continuare de la birou, astfel ca stocul de produse de birotica si papetarie este refacut periodic. Atunci cand lucrezi la o firma de stat, stii ca sunt necesare o multime de articole pentru birou, iar pixul si hartia ocupa in continuare locurile principale.


In afara de produsele de baza care nu lipsesc niciodata dintr-o institutie publica (hartie de imprimanta, instrumente de scris, tavi pentru documente, etichete, plicuri si tipizate), la final de an este bine sa te asiguri ca il incepi cu dreptul pe urmatorul. Noteaza ce trebuie inlocuit, ce lipseste si ce i-ar ajuta pe angajati sa devina mai productivi. In functie de bugetul ramas si de nevoile fiecarui departament, intocmeste o lista si cumpara de acum tot ce este necesar pentru anul urmator. 

1. Distrugatoare de documente 

Una dintre cele mai bune investitii pentru o institutie publica este achizitia unui distrugator de documente. Reprezinta o metoda eficienta de a pastra in siguranta informatiile, mai ales ca securitatea datelor a devenit un subiect sensibil in ultimii ani. Mai mult de atat, un distrugator de documente asigura curatenia si ordinea in birou. Si avantajele nu se incheie aici. Acest aparat de birou este conceput si pentru a elimina deseurile de hartie intr-un mod ecologic. 

In functie de bugetul institutiei si de nevoile fiecarui departament in noul an, opteaza pentru produsul potrivit. Poti alege dintr-o varietate de modele, dupa tipul de taiere, nivelul zgomotului si volumul de documente ce pot fi distruse. Unele masini nu accepta CD/DVD-uri, carti de vizita carduri sau capse, in timp ce altele sunt mai avansate si pot fi utilizate si pentru eliminarea acestor obiecte. 

Descopera gama completa de distrugatoare de documente pe papetarie.ro

2. Suporturi rotative pentru bibliorafturi

Organizarea este cheia oricarei institutii publice, iar produsele de birotica si papetarie joaca un rol important in acest scenariu office. Ideale pentru arhivare si ordonare sunt suporturile rotative pentru bibliorafturi, care isi vor dovedi eficienta inca de la inceput. Pe langa faptul ca te ajuta sa depozitezi si sa gestionezi cu succes documentele, au si functie de economisire a spatiului. 

In comert, exista suporturi rotative cu doua, trei ori chiar 4 niveluri, fiecare avand o capacitate maxima de 24 de bibliorafturi. In plus, fiecare nivel se roteste individual si este prevazut cu separatoare fixe. 

3. Fisete metalice

Indiferent de domeniul de activitate al institutiei, fisetele metalice reprezinta o investitie buna. Cu ajutorul acestora, poti pastra toate actele in siguranta si in ordine, astfel ca merita sa fie bifate pe lista de produse de birotica si papetarie. Ocupa putin spatiu in birou, dar sunt incapatoare, astfel ca devin un obiect indispensabil in firma. 

Poti sa investesti intr-un fiset metalic cu 4 sertare si manere ergonomice, extrem de util pentru depozitarea dosarelor suspendate. Fiecare sertar are o capacitate de 40 de dosare care vor fi pastrate in siguranta fiindca produsul dispune de doua incuietori cu cate doua chei. 

4. Tabla alba magnetica 

Whiteboard-ul sau tabla alba magnetica a devenit un produs extrem de popular in birourile firmelor, fie ca sunt de stat ori private. Reprezinta o metoda interactiva si moderna de a impartasi informatii cu colegii. Angajatii isi pot organiza mai bine ideile si le transmit mai usor. Mai mult de atat, studiile au aratat ca tabla alba magnetica are efecte pozitive asupra modului in care creierul recepteaza informatiile. 

Scrii repede si stergi usor, fara sa te stresezi ca trebuie sa schimbi plansa de prezentare ori ca se termina hartia fix in timpul speech-ului tau. Alege modelul potrivit in functie de dimensiunea salii in care va fi pus si de modul de fixare. Unele produse se monteaza pe perete, in timp ce altele dispun de propriul suport. 


Aceste produse reprezinta o investitie extrem de importanta pentru orice institutie publica. Sunt eficiente pe termen lung si vin la pachet cu o multime de avantaje care dau un plus de valoare departamentului tau.

Autor: InfoInstitutii.ro



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016