de InfoInstitutii.ro 02 Nov. 2021 1289 |
Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, cu sediul in Bucuresti, Str. Avalansei, nr. 20-22, organizeaza concurs de recrutare in vederea ocuparii functiei publice de conducere vacante de director adjunct in cadrul Directiei Coordonarea Proiectelor cu Finantare Nerambursabila din Fonduri Europene si Managementul Bazelor de Date, in data de 06.12.2021, ora 10:00 (proba scrisa), la sediul agentiei.
Conditii specifice necesare participarii la concursul pentru ocuparea functiei publice de conducere vacante:
- pregatire de specialitate - studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta intr-o ramura de stiinta, dupa cum urmeaza:
- inginerie electrica, electronica si telecomunicatii, domeniul de licenta: inginerie electronica, telecomunicatii si tehnologii informationale;
- informatica;
- matematica.
- vechime minima in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: 7 ani;
- perfectionari: cursuri de specializare Oracle, Linux, Windows, Windows server, Active Directory, Retelistica si calculatoare, VPN, SQL server, modelarea sistemelor informatice, arhitectura si infrastructura IT. Dovada expertizei se va face pe baza unor documente care sa ateste detinerea competentelor respective, emise in conditiile legii;
- sa fie absolvent cu diploma a studiilor universitare de master in domeniul administratiei publice, management sau in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice sau cu diploma echivalenta conform prevederilor art. 153 alin (2) din Legea educatiei nationale nr. 1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile de ocupare a unei functii publice prevazute la art. 465 alin. (1) din Codul Administrativ, cu exceptia avizului psihologic.
Inscrierile se fac in termen de 20 zile de la data publicarii anuntului pe site-ul institutiei, respectiv in perioada 02.11.2021 - 22.11.2021, la sediul Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca din strada Avalansei, nr. 20-22, sector 4, Bucuresti.
Dosarul de concurs va contine in mod obligatoriu:
a) formularul de inscriere;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii;
e) copia carnetului de munca si dupa caz, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
f) adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului;
g) declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia;
h) cazierul judiciar.
Copiile dupa actele prevazute la lit. c-e se prezinta in copii legalizate sau insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs. Persoana de contact: Ionica Badea – Consilier superior, tel. 021.303.98.58; email: ionica.badea@anofm.gov.ro
Sursa: ANOFM
Redactia InfoInstitutii.ro are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul institutiilor publice si legislatiei aferente.
Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de Codul administrativ, salarizarea bugetara, modificarile privind institutiile publice si spetele contabile si fiscale din acest domeniu. Explicam detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile din sectorul bugetar.
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.