Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cu ce probleme se confrunta institutiile publice? Specialistii explica

de Ioana Stoica 09 Sep. 2022 342

Cu ce probleme se confrunta institutiile publice? Specialistii explica
Stimate manager de institutie publica, repetam invitatia de a va alatura portalului Institutii Publice! Portal Institutii Publice este, fara nicio exagerare, sursa dvs. ideala de consultanta. O sursa aflata permanent la indemana, 24 de ore din 24, pe care o puteti accesa de pe calculatorul de la serviciu, de pe laptop sau de pe telefonul mobil. Indiferent unde va aflati, rezolvarea problemei dvs. este la doar cateva clicuri distanta!


Si vestile bune nu se opresc aici! Va anuntam ca avem si o oferta speciala – abonamentul pe 6 luni la serviciile complete ale Portalului este disponibil acum la un pret extrem de avantajos pentru dvs., DETALII AICI >>>


Cu ce probleme se confrunta o institutie publica? Iata cateva exemple de intrebari adresate in Portal!


Intrebare: Folosinta unei locuinte de serviciu de catre un salariat al unei institutii publice este considerata avantaj in natura? Se impoziteaza

 

Intrebare: Exista cumva reglementari legale care sa stabileasca numarul maxim de abonamente de telefonie mobila si eventual persoanele/functiile care au dreptul la telefon de serviciu? Mentionez ca in primarie avem o singura linie de telefon fix, in biroul secretarului general.
 

Intrebare: Un salariat a primit voucher de vacanta in mod necuvenit. Care este modalitatea de calcul si de de restituire a impozitului?
 

Intrebare: Daca dorim sa casam un autoturism, mai exista obligativitatea de a face 3 oferte catre alte institutii pentru a-l dona? Daca raspunsul este negativ, abia atunci il putem casa? detalii AICI >>>
 

Intrebare: Un angajat al institutiei a plecat in deplasare in Ungaria si s-a cazat la un hotel de 5 stele, cu un tarif de 230 euro/noapte. Plafonul admis pentru cazare in Ungaria, conform legislatiei nationale, este de 150 euro/noapte. Ce se intampla cu diferenta de pret?
 

Intrebare: Dorim sa achizitionam un microbuz cu peste 10 locuri, din surse proprii. In baza carei legislatii se poate face o nota de fundamentare (si un model de nota, daca se poate)? Precizez ca suntem institutie publica sursa G, buget de stat, ordonator tertiar.

 

Intrebare: Primaria doreste sa achizitioneze mici cadouri de Mos Craciun, pentru a le oferi scolarilor din comuna. Din ce articol bugetar si capitol ar putea fi achizitionate, in conformitate cu legile in vigoare?

 

Intrebare:Curtea de Conturi ne-a imputat neindeplinirea obligatiei de a dispune masuri asiguratorii in vederea colectarii creantelor fiscale. Puteti sa ne spuneti ce sunt aceste masuri asiguratorii?


Avantajele dvs. ca abonat la Portal Institutii Publice!
 

1. Va recastigati linistea si siguranta in munca. Scapati de stresul generat de numeroasele modificari si neclaritati legislative. Veti sti din start cum sa procedati in situatia X sau Y;

 

2. Aveti acces la solutii pentru probleme sensibile si controversate, solutii extrem de greu de obtinut din alte surse. Veti fi persoana care, pur si simplu, „stie cum se face”;



3. Va bucurati de prestigiul cuvenit omului-cheie in institutie, al omului care stapaneste legislatia specifica institutiilor publice si se descurca impecabil in cazul unui control, DETALII AICI >>>

 

Ioana Stoica Autor: Ioana Stoica
Ioana Stoica, profesionist cu experienta de peste 7 ani in contabilitatea si fiscalitatea institutiilor publice, organizeaza si redacteaza spete contabile din domeniul bugetar, aducand in atentia dvs. orice modificari de ultima ora din acest sector legislativ. 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Formulare OBLIGATORII folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Formulare OBLIGATORII folosite in Institutiile Publice"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Formulare OBLIGATORII folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Formulare OBLIGATORII folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Formulare OBLIGATORII folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Formulare OBLIGATORII folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016