de Ana Tudor 06 Feb. 2017 8308 |
Mentionam inca de la inceput ca fisele de post sunt obligatorii, acestea trebuie anexate la contractul individual de munca. In caz contrariu, angajatorii in cauza pot fi trasi la raspundere, iar inspectorii muncii ii pot sanctiuni cu amenzi contraventionale.
Identificarea postului
Numele si prenumele titularului: ......................
Denumirea postului: Manager Relatii Publice (Specialist Relatii Publice)
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
Pozitia in COR / Cod: 243201
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor. In acest caz am ales codul pentru pozitia de Specialist Relatii Publice.]
Departamentul / locatia: Departament Relatii Publice (PR)
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
Nivelul postului:
Conducere / coordonare: Middle
Executie: Nu este cazul
Relatiile:
Ierarhice (control, indrumare), posturi supervizate:
se subordoneaza: Directorului General
are in subordine: Specialistii in Relatii Publice
Functionale (colaborare, pe orizontala): Cu toate departamentele
Reprezentare (colaborare, consultanta): Cu clientii, cu firme de publicitate, mass-media, cu autoritatile centrale si locale etc.
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
Descrierea postului
Scopul general al postului
Coordonarea tuturor activitatilor de creare, transmitere si mentinere a unei imagini unitare a firmei, in acord cu politica generala a acesteia.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
Obiectivele postului
Elaborarea si implementarea strategiei de comunicare externa de Relatii Publice a firmei.
Elaborarea politicilor si procedurilor de lucru ale firmei in domeniul Relatiilor Publice.
Elaborarea si coordonarea campaniilor de promovare a imaginii firmei.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei obiectivele pot diferi.]
Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
- Realizeaza proiecte de campanii de promovare si coordoneaza desfasurarea lor.
- Supervizeaza productia de reclame TV, spoturi audio, machete, stabileste canalele de comunicare.
- Selecteaza si coordoneaza implicarea agentiilor in procesul de promovare.
- Negociaza, semneaza si monitorizeaza contractele de promovare ale firmei.
- Coordoneaza si supervizeaza planul de media al firmei.
- Monitorizeaza si updateaza site-ul companiei.
- Efectueaza rapoarte pe baza analizarii evolutiei indicatorilor de imagine si prestigiu ai firmei in raport cu concurenta, eficienta campaniilor de comunicare, bugetul alocat.
- Elaboreaza si controleaza bugetul de Relatii Publice pentru companie.
- Implementeaza strategia de comunicare agreata cu managementul companiei si masoara eficienta activitatii de Relatii Publice.
- Stabileste conform structurii organizatorice si a ROF sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post.
- Coordoneaza activitatea echipei din subordine, in vederea atingerii obiectivelor de comunicare.
- Verifica pontajul lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse Umane.
- Organizeaza acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine.
- Exercita permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decizional statutar (AGA, CA) in sarcina reprezentantului legal.
Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei sarcinile / atributiile / activitatile pot diferi.]
Descrierea responsabilitatilor postului
- Privind relatiile interpersonale / comunicarea
- Asigura relatii profesionale cu toti partenerii externi (agentii de publicitate, firme de sondare de piata, mass-media etc.).
- Promoveaza respectul reciproc, colaborarea si transparenta in interiorul departamentului, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei.
- Raspunde de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru.
- Raspunde de corectitudinea informatiilor referitoare la imaginea firmei furnizate catre conducerea firmei, catre intreg personalul din subordine si catre toate departamentele din firma, precum si catre partenerii si clientii din exterior.
- Fata de echipamentul din dotare
- Respecta procedurile interne legate de utilizarea aparaturii din dotarea proprie si din dotarea departamentului si asigura respectarea acestora de catre intreg personalul din subordine (aproba convorbirile internationale, instalarea de noi softuri, utilizarea internetului si a echipamentului din Departamentul PR).
- Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.
- Respecta procedurile interne legate de utilizarea autovehiculului pe care-l are in folosinta.
- In raport cu obiectivele postului
- Mentine si transmite un standard de profesionalism in realizarea activitatilor departamentului.
- Respecta obiectivele propuse in acord cu strategia companiei.
- Organizeaza si conduce sedintele pentru sincronizarea activitatilor in vederea realizarii obiectivelor de comunicare / promovare a imaginii firmei si de Relatii Publice.
- Identifica nevoile de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia.
- Asigura sprijin personalului din subordine in vederea atingerii obiectivelor propuse, in conformitate cu politicile firmei.
- Raspunde de fundamentarea masurilor de motivare si sanctionare a personalului din subordine, participand (alaturi de persoanele abilitate) la luarea acestor masuri, conform procedurilor interne si prevederilor legislative in vigoare.
- Raspunde de confidentialitatea datelor la care are acces.
- Privind securitatea si sanatatea muncii
- Respecta normele privind Securitatea si Sanatatea Muncii si PSI si raspunde de insusirea acestora de catre toti angajatii din subordine.
- Raspunde de efectuarea instruirii la locul de munca si a celei periodice a tuturor angajatilor din subordine.
- Consemneaza rezultatul instruirii in fisele de instruire individuala, cu indicarea materialului predat, a duratei si a datei instruirii.
- Raspunde de pastrarea fiselor de instruire individuala ale angajatilor din subordine.
- Raspunde de luarea la cunostinta si de aplicarea masurilor stabilite in urma evaluarii riscurilor in zonele cu risc ridicat.
- Raspunde de luarea tuturor masurilor tehnice, organizatorice, igienico-sanitare sau de alta natura stabilite de angajator in Planul de prevenire si protectie in urma evaluarii riscurilor, pentru asigurarea securitatii si sanatatii angajatilor din subordine.
- Privind regulamentele / procedurile de lucru
- Respecta valorile companiei si strategia de promovare a imaginii firmei.
- Respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare si asigura cunoasterea si respectarea acestor documente de catre personalul din subordine.
- Respecta toate procedurile si instructiunile de lucru in activitatea pe care o desfasoara.
- Raspunde de respectarea si aplicarea politicilor generale ale firmei in promovarea imaginii firmei si in activitatea de Relatii Publice.
- Respecta si aplica actele normative in vigoare si Contractul Colectiv de Munca aplicabil.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
5. Conditiile postului de lucru
Programul de lucru 8 ore si suplimentar cand este cazul.
?Se va asigura corelarea acestor dispozitii cu acelea ale clauzei specifice din CIM, precum si cu prevederile din anexele la RI / CCM la nivel de unitate referitoare la alternanta turelor, daca este cazul, respectiv la programul de lucru inegal.?
Conditiile materiale
ambientale Nu lucreaza in conditii ambientale deosebite.
deplasari Are deplasari frecvente, participa la evenimente in afara firmei, in localitate, in tara si in strainatate.
spatiu Are birou propriu.
conditii suplimentare (fac parte din categoria de beneficii) Telefon mobil, reportofon, video / DVD player, automobil de serviciu.
Conditii de formare profesionala Participa la diverse traininguri, workshopuri, seminarii, congrese de specialitate etc.
Buget Gestioneaza bugetul de PR al companiei.
[Conditiile de la punctele a, b, c si d se decid la nivelul fiecarei firme in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
...citeste mai multe pe PortalCodulMuncii.ro
teeest
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.