Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

INA lanseaza doua chestionare online privind evaluarea oportunitatii flexibilizarii modului si timpului de lucru in administratie publica

de Ioana Stoica 05 Oct. 2020 42

INA lanseaza doua chestionare online privind evaluarea oportunitatii flexibilizarii modului si timpului de lucru in administratie publica
Institutul National de Administratie (aflat in subordinea Ministerului Lucrarilor Publice, Dezvoltarii si Administratiei) lanseaza azi, 5 octombrie, doua chestionare online privind evaluarea oportunitatii flexibilizarii modului si timpului de lucru in administratie publica. Acesta se va aplica la nivel national si este destinat personalului cu functii de executie si de conducere din cadrul autoritatilor si institutiilor publice din Romania.


Prin aceasta initiativa coordonata si implementata de catre INA si sustinuta de catre Secretariatul General al Guvernului si de Grupul Bancii Mondiale, se urmareste identificarea diverselor forme de munca flexibila care pot fi sau se doresc a fi aplicate in administratia publica.

Situatia actuala din intreaga lume, in contextul crizei provocate de COVID-19, accelereaza adoptarea unor schimbari rapide si luarea unor masuri deosebite in toate domeniile de activitate. Una dintre aceste masuri este eficientizarea modului de lucru si flexibilizarea timpului, programului si modului de munca. Din acest motiv, Institutului National de Administratie, institutie publica din Romania care are un mandat in domeniul cercetarii si inovarii, va desfasura o ancheta privind aspectele mentionate mai sus.

Metodologia de lucru pentru realizarea studiului consta in analiza documentara (reglementari nationale si europene) si aplicarea a doua chestionare online referitoare la oportunitatea flexibilizarii modului si timpului de lucru.

Scopul acestor chestionare este acela de a evidentia masurile care s-au implementat la nivelul institutiilor publice din administratia centrala si locala in perioada pandemiei COVID-19 si, totodata, de a determina posibilitatea utilizarii acestor modalitati moderne de desfasurare a activitatii pe termen lung. De asemenea, INA isi propune sa analizeze perceptia personalului din administratia publica referitoare la organizarea timpului de munca, facand in acelasi timp deosebirea dintre munca la domiciliu si telemunca.

Punand accent atat pe oportunitatile si beneficiile oferite, cat si pe provocarile intampinate de institutii in aceasta situatie de urgenta, chestionarul creeaza o imagine de ansamblu asupra eficientei si aplicabilitatii formelor de munca flexibile. Totodata este necesar ca rezultatele acestui studiu sa evidentieze deschiderea administratiei din Romania pentru a avea acest instrument permanent la indemana, coroborat cu alte metode de munca flexibile (part-time, orar individualizat de lucru, zile libere platite compensate ulterior prin ore suplimentare etc.); sa creeze mijloacele necesare pentru implementarea unei politici la nivel national si sa masoare gradul de satisfactie ale angajatilor si implicit ale institutiilor.

Chestionarul va fi disponibil pe site-ul INA, la sectiunea Cercetare-Inovare, pentru doua saptamani, in perioada 5 – 16 octombrie 2020, urmand ca INA sa publice rezultatele preliminare ale studiului la inceputul lunii noiembrie a.c.

Sursa: Institutul National de Administratie

Autor: Ioana Stoica



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016