de Marius Matei 03 Sep. 2020 1248 |
Institutul National de Administratie (INA) a lansat Oferta de programe de perfectionare profesionala online, accesibile gratuit, pentru personalul din administratia publica centrala si locala, organizate in perioada septembrie-decembrie 2020. Ultima zi de inscriere este 3 septembrie a.c.
Aceste programe se vor desfasura timp de 18 ore (repartizate pe maximum 2 saptamani), dintre care 8 ore in modul sincron (formatorul si cursantii vor fi simultan online) si 10 ore in modul asincron (formatorul si cursantii vor fi online la momente diferite). Toate programele au o orientare spre aplicatii practice, studii de caz, rezolvari de probleme, care vor solicita colaborarea intre participanti si se vor derula sub coordonarea formatorului.
In oferta sunt incluse 22 de programe de perfectionare, fiind abordate teme precum: managementul situatiilor de urgenta, Codul administrativ – reglementari in domeniul functiei publice, managementul proiectelor europene, aplicarea Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia datelor cu caracter personal, comunicarea in situatii de criza etc.
Formatorii INA implicati in procesul de perfectionare sunt persoane cu experienta si expertiza in domeniu, care vor sustine aceste programe cu titlu gratuit. Acestia au participat la programul "Formare de formatori - Utilizarea noilor tehnologii de invatare online", organizat de INA in perioada 23 aprilie – 4 mai 2020.
Finalizarea programelor de perfectionare profesionala se va realiza prin certificate de atestare a competentelor.
Prin aceasta initiativa, Institutul National de Administratie va contribui la profesionalizarea personalului din administratie intr-o maniera moderna, cu cheltuieli reduse, adaptandu-se situatiei generate de pandemia COVID-19.
Instructiuni de inscriere - click aici!
DOMENII PROGRAME FORMARE:
1. APLICAREA REGULAMENTULUI (UE) 2016/679 PRIVIND PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
2. CODUL ADMINISTRATIV - FUNCTIA PUBLICA
3.STARE DE URGENTA - EFECTE JURIDICE SI IMPLICATII CIVICE
4. MANAGEMENTUL FINANCIAR IN INSTITUTIILE PUBLICE
5. CONTROLUL FINANCIAR PREVENTIV, INSTRUMENT EFICIENT DE UTILIZARE A FONDURILOR PUBLICE
6. SISTEMUL DE CONTROL INTERN MANAGERIAL
7. AUDIT PUBLIC INTERN
8. MANAGEMENTUL PROIECTELOR EUROPENE PENTRU DEZVOLTAREA LOCALA SI REGIONALA
9. MANAGEMENTUL PROIECTELOR IN CONTEXTUL PERIOADEI DE PROGRAMARE 2021 – 2027
10. ACHIZITII PUBLICE
11. URBANISMUL SI AUTORIZAREA CONSTRUCTIILOR IN CONTEXTUL NOILOR MODIFICARI LEGISLATIVE
12. COMUNICARE IN SITUATII DE CRIZA SI NEGOCIERE
13. SOCIAL MEDIA IN ADMINISTRATIA PUBLICA
14. MANAGEMENTUL SITUATIILOR DE URGENTA
15. ETICA, INTEGRITATE SI ANTICORUPTIE
16. MANAGEMENTUL DE CAZ IN ASISTENTA SOCIALA
17. MANAGEMENTUL STRATEGIC IN ASISTENTA SOCIALA LA NIVELUL UNITATILOR ADMINISTRATIV-TERITORIALE
18. STRATEGIA INSTITUTIEI PUBLICE - ADAPTARE LA SCHIMBARE
Datele de contact ale persoanelor responsabile pentru fiecare program in parte pot fi consultate aici.
ACCES PLATFORMA PROGRAM PERFECTIONARE!
Marius Matei, redactor InfoInstitutii.ro, aduce in atentia cititorilor stiri si noutati legislative cu privire la institutiile publice, sectorul bugetar si modificari legislative care ii privesc direct pe functionarii publici si nu numai. Experienta de aproape 10 ani in domeniu il califica pentru a face parte dintr-un colectiv de profesionisti.
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.