Noul primar al Capitalei organizeaza audit pentru cele 6.000 de litigii in care e implicata PMB

de Ioana Stoica 29 Iun. 2016 2376

Noul primar al Capitalei organizeaza audit pentru cele 6.000 de litigii in care e implicata PMB
In perioada urmatoare va fi demarat un audit juridic in ceea ce priveste achizitiile, dar si cele 6.000 de litigii in care este implicata Primaria Municipiului Bucuresti, a anuntat primarul general al Capitalei, Gabriela Firea.


"Am solicitat un audit de resurse umane in cadrul PMB si un audit financiar in cadrul PMB. De asemenea, in foarte scurt timp va demara si un audit in domeniul juridic in ceea ce priveste achizitiile, precum si cele 6.000 de litigii pe care le-am gasit la PMB.

Cu siguranta, va fi nevoie ca in perioada urmatoare atat RADET, cat si RATB sa intre intr-un proces de auditare. Oricum, acesta este necesar, ca pasi premergatori pentru transformarea in societati pe actiuni", a spus Firea, intr-o conferinta de presa sustinuta la sediul PMB.

Luni, Gabriela Firea precizase pentru Realitatea Tv ca municipalitatea are deschise 6.000 de dosare de litigii in instante.


"Nu vreau sa ma plang si nici nu vreau sa ii descurajez pe bucuresteni, dar problemele sunt intr-adevar multe si unele dintre ele, mai complicate. Am preluat 6.000 de litigii la Directia juridica. Practic, va dati seama ce volum de munca va fi in urmatoarea perioada: 6.000 de dosare. Am aflat si eu sambata dimineata, cand m-am intalnit cu directorul juridic adjunct", a spus ea.
Ioana Stoica Autor: Ioana Stoica
Ioana Stoica, profesionist cu experienta de peste 7 ani in contabilitatea si fiscalitatea institutiilor publice, organizeaza si redacteaza spete contabile din domeniul bugetar, aducand in atentia dvs. orice modificari de ultima ora din acest sector legislativ. 



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

eNews Info INSTITUTII

Primarii - Taxe si Impozite 2016

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Primarii - Taxe si Impozite 2016

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016