Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Primaria Capitalei demareaza lucrarile pentru 13 noi subunitati de pompieri in Bucuresti

de Ioana Stoica 30 Aug. 2016 1818

Primaria Capitalei demareaza lucrarile pentru 13 noi subunitati de pompieri in Bucuresti
PMB vrea sa construiasca 13 subunitati de pompieri, in care va investi aproximativ patru milioane de euro, in urma unei rectificari bugetare. Pentru constructia acestora, primarii celor sase sectoare din Bucuresti vor identifica, in urmatoarele zece zile, suprafetele de teren necesare.


Primarul general Gabriela Firea s-a intalnit cu secretarul de stat Raed Arafat, conducerea IGSU si ISU Bucuresti-Ilfov, precum si cu cei sase primari de sector din Capitala. Raed Arafat a subliniat ca, din anul 1989, nu s-a mai construit nicio subunitate de pompieri, fapt care afecteaza semnificativ timpii de interventie in caz de urgenta. El a mentionat ca in Paris exista 90 de puncte de plecare pentru echipele de interventie, in vreme ce Bucurestiul are doar 19, ceea ce reprezinta un numar redus raportat la densitatea populatiei si suprafata teritoriului.

"Astfel, s-a stabilit ca este imperios necesara construirea a 13 puncte noi pentru pompierii din Bucuresti. Potrivit ISU, in sectorul 1 exista patru subunitati si mai este nevoie de inca trei, in sectorul 2 exista trei subunitati si mai sunt necesare inca doua, in sectorul 3 exista patru puncte destinate pompierilor si mai este nevoie de inca un astfel de punct. In sectorul 4 exista o singura subunitate si mai sunt necesare inca doua, la fel ca si in sectorul 5, unde sunt patru subunitati. Sectorul 6 detine trei astfel de puncte si mai sunt necesare alte trei", a precizat PMB.

In cadrul intalnirii s-a stabilit ca, in maxim zece zile, primarii de sector sa identifice suprafetele de teren necesare pentru constructia celor 13 subunitati, in suprafata de maxim 150 - 200 mp, urmand ca Primaria Capitalei sa supuna aprobarii CGMB un proiect de hotarare prin care aceste terenuri sa poata fi exploatate de ISU Bucuresti.

"Primarul general a dat asigurari ca, la rectificarea bugetara, vor fi cuprinse sumele necesare (aproximativ 4 milioane de euro) pentru construirea acestor subunitati, avand in vedere ca, in conformitate cu legislatia de specialitate, administratiile locale sunt obligate sa sprijine fortele de interventie din cadrul comunitatilor", a mentionat sursa citata.

O alta problema semnalata de reprezentantii ISU s-a referit la accesul ingreunat al echipelor de interventie in unele cartiere noi, unde strazile sunt foarte inguste sau blocate de masini parcate neregulamentar, in acest sens primarii de sector subliniind ca este necesara o initiativa legislativa care sa permita ridicarea masinilor ce blocheaza accesul masinilor ISU.

"Ne-am intalnit pentru a analiza probleme comune, care se refera la o colaborare eficienta intre autoritatile locale si institutiile responsabile in gestionarea situatiilor de urgenta, avand ca element central siguranta cetateanului. Unul dintre cele mai importante aspecte vizeaza optimizarea timpilor de interventie in cazul producerii unor situatii de urgenta si ma refer in primul rand la cutremur, incendii si alte tipuri de incidente", a precizat Gabriela Firea.

 

 

Ioana Stoica Autor: Ioana Stoica
Ioana Stoica, profesionist cu experienta de peste 7 ani in contabilitatea si fiscalitatea institutiilor publice, organizeaza si redacteaza spete contabile din domeniul bugetar, aducand in atentia dvs. orice modificari de ultima ora din acest sector legislativ. 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016