de Cristian Tanase 12 Feb. 2015 11269 |
Raportul de serviciu al salariatilor platiti din fonduri publice inceteaza de drept in cazul pensiei pentru limita de varsta, la data indeplinirii cumulative a conditiilor de varsta standard si a stagiului minim de cotizare pentru pensionare/ la data comunicarii deciziei de pensie in cazul pensiei de invaliditate, pensiei anticipate partiale, pensiei anticipate, pensiei pentru limita de varsta cu reducerea varstei standard de pensionare, potrivit art. 56 alin. (1) lit. c) din Codul muncii republicat.
Constatarea cazului de incetare de drept a raportului de serviciu se face in termen de 5 zile lucratoare de la intervenirea acestuia, in scris, prin decizie a angajatorului, si se comunica persoanelor aflate in situatiile respective in termen de 5 zile lucratoare, potrivit art. 56 alin. (2) din Codul muncii.
Va prezentam in continuare un model de decizie de incetare a raportului de serviciu pentru pensionarea la limita de varsta:
Denumire angajator
Date de identificare ale angajatorului (adresa completa, CUI)
Date de contact ale angajatorului (telefon, fax)
Nr.de inregistrare
Data inregistrarii
DECIZIE/ORDIN/DISPOZITIE
privind incetarea raporturilor de serviciu ale doamnei/domnului_____________, avand functia de_____________, in cadrul compartimentului___________________
Avand in vedere nota Compartimentului de resurse umane nr.________________, prin care se constata indeplinirea conditiilor prevazute in art.52 din Legea nr.263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
In temeiul prevederilor art. 98, alin. (1) lit. d) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
_____(conducatorul unitatii)_____________________emite prezenta/prezentul
DECIZIE/ORDIN/DISPOZITIE:
Art. 1 Incepand cu data de__________________raportul de serviciu al doamnei/domnului________________, avand functia de_______________, clasa _____ gradul profesional ________ gradatia _______ clasa de salarizare ___________ in cadrul compartimentului _________________, inceteaza de drept, in temeiul prevederilor art. 98, alin.(1) lit. d) din Legea nr.188/1999, privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ca urmare a indeplinirii de catre functionarul public a conditiilor de varsta standard si a stagiului minim de cotizare pentru pensionare.
Art. 2 Compartimentul Resurse Umane si Compartimentul financiar-contabil vor duce la indeplinire prevederile prezentei(ului) decizii/ordin/dispozitii.
Numele si prenumele reprezentantului legal al angajatorului,
(persoana care potrivit legii /actelor juridice constitutive/altor tipuri de acte legale reprezintã angajatorul in relaþiile cu terþii)
Semnatura reprezentantului legal al angajatorului,
Stampila angajatorului
Comunicata in data de__________________
Nume/Prenume
Semnatura functionarului public:


Cristian Tanase, cu experienta indelungata in legislatia aferenta Codului administrativ, scrie pe subiecte de interes pentru personalul institutiilor publice, redactand stiri din domeniu si noutati legislative importante!
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.