Cum se intocmeste decizia de incetare a raportului de serviciu pentru pensionarea la limita de varsta

de Cristian Tanase 12 Feb. 2015 11269

Cum se intocmeste decizia de incetare a raportului de serviciu pentru pensionarea la limita de varsta
Raportul de serviciu al salariatilor platiti din fonduri publice inceteaza de drept in cazul pensiei pentru limita de varsta, la data indeplinirii cumulative a conditiilor de varsta standard si a stagiului minim de cotizare pentru pensionare/ la data comunicarii deciziei de pensie in cazul pensiei de invaliditate, pensiei anticipate partiale, pensiei anticipate, pensiei pentru limita de varsta cu reducerea varstei standard de pensionare, potrivit art. 56 alin. (1) lit. c) din Codul muncii republicat.


Constatarea cazului de incetare de drept a raportului de serviciu se face in termen de 5 zile lucratoare de la intervenirea acestuia, in scris, prin decizie a angajatorului, si se comunica persoanelor aflate in situatiile respective in termen de 5 zile lucratoare, potrivit art. 56 alin. (2) din Codul muncii.

Va prezentam in continuare un model de decizie de incetare a raportului de serviciu pentru pensionarea la limita de varsta:

Denumire angajator
Date de identificare ale angajatorului
(adresa completa, CUI)
Date de contact ale angajatorului (telefon, fax)
Nr.de inregistrare
Data inregistrarii


DECIZIE/ORDIN/DISPOZITIE

privind incetarea raporturilor de serviciu ale doamnei/domnului_____________, avand functia de_____________, in cadrul compartimentului___________________


    Avand in vedere nota Compartimentului de resurse umane nr.________________, prin care se constata indeplinirea conditiilor prevazute in art.52 din Legea nr.263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
In temeiul prevederilor art. 98, alin. (1) lit. d) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

_____(conducatorul unitatii)_____________________emite prezenta/prezentul

DECIZIE/ORDIN/DISPOZITIE:
    
    Art. 1 Incepand cu data de__________________raportul de serviciu al doamnei/domnului________________, avand functia de_______________, clasa _____ gradul profesional ________ gradatia _______ clasa de salarizare ___________ in cadrul compartimentului _________________, inceteaza de drept, in temeiul prevederilor art. 98, alin.(1) lit. d) din Legea nr.188/1999, privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ca urmare a indeplinirii de catre functionarul public a conditiilor de varsta standard si a stagiului minim de cotizare pentru pensionare.
    
Art. 2 Compartimentul Resurse Umane si Compartimentul financiar-contabil vor duce la indeplinire prevederile prezentei(ului) decizii/ordin/dispozitii.
Numele si prenumele reprezentantului legal al angajatorului,
(persoana care potrivit legii /actelor juridice constitutive/altor tipuri de acte legale reprezintã angajatorul in relaþiile cu terþii)

Semnatura reprezentantului legal al angajatorului,
Stampila angajatorului


Comunicata in data de__________________
Nume/Prenume
Semnatura functionarului public:


Cristian Tanase Autor: Cristian Tanase
Cristian Tanase, cu experienta indelungata in legislatia aferenta Codului administrativ, scrie pe subiecte de interes pentru personalul institutiilor publice, redactand stiri din domeniu si noutati legislative importante!



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 4.64 din 7 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016