Schimb de bune practici in domeniul formarii online

de Mihaela Croitoru 05 Feb. 2021 880

Schimb de bune practici in domeniul formarii online
Institutul National de Administratie (INA) si Scoala Nationala de Administratie (ENA) – Franta, cu sprijinul Ambasadei Frantei la Bucuresti, au organizat in data de 4.02.2021 o intalnire de lucru online, la care au participat formatori INA si ENA implicati in sprijinirea programelor de perfectionare online.


Participantii au avut ocazia unui schimb de experienta util cu formatorii francezi, scopul fiind acela de a-si consolida competentele necesare formarii online si de a discuta despre elementele care pot maximiza avantajele cursurilor de formare online.

Intalnirea a fost interactiva si s-a desfasurat sub forma unei sesiuni Q&A (intrebari si raspunsuri).

Principalele probleme in jurul carora s-au animat discutiile au fost cele legate de modalitatile in care pot fi motivati participantii la programele de formare online, in asa fel incat sa fie suplinita lipsa contactului direct intre formatori si cursanti. Au fost de asemenea prezentate instrumente inovatoare de formare online si s-a discutat despre modul in care se pot crea materiale interactive, care sa imbine studiul individual cu activitatile comune din cadrul cursurilor.

Intalnirea de astazi face parte dintr-un sir de dezbateri derulate intre cele doua institutii, INA si ENA, in cadrul unor proiecte comune, si este un exemplu de buna practica, prin utilizarea instrumentelor inovatoare de formare online la nivelul administratiei publice.

Sursa: Institutul National de Administratie

Mihaela Croitoru Autor: Mihaela Croitoru
Mihaela Croitoru este un editor online cu experienta, dedicat muncii sale, pasionat de domeniul legislativ, atat in ce priveste relatiile de munca din cadrul institutiilor publice, dar si din sectorul privat. Subiectele prezentate sunt, de fiecare data, corecte, informative si de interes pentru angajatii bugetari. 



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

eNews Info INSTITUTII

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit