de Marius Matei 03 Feb. 2016 3519 |
Va prezentam lista posturilor vacante in administratia publica in luna februarie 2016:
Primaria Orasului Tasnad - un post vacant de Auditor asistent
Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de auditor, clasa I, grad profesional asistent din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Orasului Tasnad, Judetul Satu Mare.
Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:
studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in ramura de stiinte – stiinte economice;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 1 an.
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
03 martie 2016, ora 10:00: proba scrisa;
data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului.
Relatii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obtine la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici din bd. Mircea Voda, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucuresti, precum si la numarul de telefon 0374/112.726.
Primaria Orasului Mioveni - un post vacant de Referent II
Primaria Orasului Mioveni, Judetul Arges organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada determinata a functiei contractuale de executie, temporar vacanta, de referent, treapta II, in cadrul Compartimentului Registratura.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:
studii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat:
vechime in munca de minimum 6 luni in unul din domeniile: registratura, secretariat, relatii cu publicul si comunicare, evidenta si prelucrare documente eu caracter economic, administrativ, comercial, tehnic, juridic;
cunostinte de operare calculator (Word si Excel) – cunostinte de baza
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
08 februarie 2016: termen limita de depunere a dosarelor;
16 februarie 2016, ora 10:00: proba scrisa;
18 februarie 2016, ora 14:00: proba interviu.
Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentate se pot obtine la Primaria Orasului Mioveni, camera 27, etaj 2, Judetul Arges, telefon 0348/455.455.
Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor - un post vacant de Consilier juridic
Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacante, de consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant, la Directia Juridica – Serviciul Legislatie.
Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:
studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiinte juridice;
cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala (engleza) -citit, scris si vorbit – nivel mediu;
cunostinte operare pe calculator (Ms Office, Ms ‘Windows) nivel mediu;
vechimea in specialitate: -.
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
07 martie 2016, ora 10.00: proba scrisa;
10 martie 2016: proba interviu.
Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Ministerului Mediului, Apelor si Padurilor, Bd. Libertatii, nr.12, Sector 5, Bucuresti, telefon 021 /408.95.16.
Marius Matei, redactor InfoInstitutii.ro, aduce in atentia cititorilor stiri si noutati legislative cu privire la institutiile publice, sectorul bugetar si modificari legislative care ii privesc direct pe functionarii publici si nu numai. Experienta de aproape 10 ani in domeniu il califica pentru a face parte dintr-un colectiv de profesionisti.
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.