Locuri de munca vacante pentru bugetari

de Marius Matei 06 Iul. 2016 4199

Locuri de munca vacante pentru bugetari
Va prezentam lista posturilor vacante in administratia publica in perioada urmatoare:


Primaria Comunei Bratca  - un post vacant de Director


Primaria Comunei Bratca, Judetul Bihor organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale de conducere, vacante de director al Caminului pentru persoane Varstnice Bratca.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul psihologie, asistenta sociala si sociologie cu vechime de minimum 2 ani in domeniul serviciilor sociale, sau
    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul juridic, medical, economic sau al stiintelor administrative cu experienta de minimum 5 ani in domeniul serviciilor sociale.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    27 iulie 2016, ora 11:00: proba scrisa;
    29 iulie 2016, ora 11:00: proba interviu.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Comunei Bratca din Bratca, nr. 126, Judetul Bihor, telefon 0259/315.650.

Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Cluj - 2 posturi vacante de Consilieri


Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Cluj organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor publice de executie, vacante, dupa cum urmeaza:

    consilier clasa I,  grad profesional principal – Birou Relatii cu Angajatorii si Economie Sociala;
    consilier clasa I, grad profesional asistent – Compartiment Analiza Pietei Muncii, Programe de Ocupare si Implementare Masuri Active.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    consilier clasa I,  grad profesional principal:
        studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
        vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minimum 5 ani;
        cunostinte de operare PC – nivel mediu;
        initiativa si creativitate, capacitate de adaptare la munca in echipa, efort intelectual, seriozitate.
    consilier clasa I, grad profesional asistent:
        studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
        vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minimum 1 an;
        cunostinte de operare PC – nivel mediu;
        initiativa si creativitate, capacitate de adaptare la munca in echipa, efort intelectual, seriozitate.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    08 august 2016, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Cluj - 3 posturi vacante de Consilieri si auditor


Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Cluj organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada determinata a functiilor publice de executie, temporar vacante, dupa cum urmeaza:

    consilier clasa I,  grad profesional superior – Compartiment Monitorizare Proiecte Finantate din FSE. Informatica si Managementul Bazelor de Date;
    auditor clasa I, grad profesional superior – Compartiment Audit Public Intern;
    consilier clasa I,  grad profesional superior – Compartiment Monitorizare Proiecte Finantate din FSE, Informatica si Managementul Bazelor de Date.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    consilier clasa I,  grad profesional superior – Compartiment Monitorizare Proiecte Finantate din FSE. Informatica si Managementul Bazelor de Date:
        studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
        vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minimum 9 ani;
        cunostinte de operare PC – nivel avansat;
        initiativa si creativitate, capacitate de adaptare la munca in echipa, efort intelectual, seriozitate.
    auditor clasa I, grad profesional superior – Compartiment Audit Public Intern:
        studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul economic sau juridic;
        vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minimum 9 ani;
        cunostinte de operare PC: Word, Excel, internet – nivel mediu;
        initiativa si creativitate, capacitate de adaptare la munca in echipa, efort intelectual, seriozitate.
    consilier clasa I,  grad profesional superior – Compartiment Monitorizare Proiecte Finantate din FSE, Informatica si Managementul Bazelor de Date:
        studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
        vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minimum 9 ani;
        cunostinte de operare PC: Word, Excel, Power Point, internet; – nivel mediu;
        initiativa si creativitate, capacitate de adaptare la munca in echipa, efort intelectual, seriozitate.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    18 iulie 2016: proba suplimentara de testare a cunostintelor PC;
    19 iulie 2016, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Marius Matei Autor: Marius Matei
Marius Matei, redactor InfoInstitutii.ro, aduce in atentia cititorilor stiri si noutati legislative cu privire la institutiile publice, sectorul bugetar si modificari legislative care ii privesc direct pe functionarii publici si nu numai. Experienta de aproape 10 ani in domeniu il califica pentru a face parte dintr-un colectiv de profesionisti. 



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016