Locuri de munca vacante pentru bugetari in august 2015

de Ioana Stoica 20 Aug. 2015 3885

Locuri de munca vacante pentru bugetari in august 2015
Va prezentam lista locurilor de munca vacante in administratia publica disponibile la sfarsitul lunii august 2015:



Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Bucuresti - 7 functii contractuale vacante


Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Bucuresti organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor contractuale de executie, vacante, dupa cum urmeaza:

    muncitor calificat tr. Q (operator masini multiplicare) - 1 post;
    ingrijitor - 2 posturi;
    magaziner - 1 post;
    referent tr. IA - 1 post;
    secretar - 1 post;
    casier - 1 post.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.


Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    pentru postul de muncitor calificat treapta II (operator masini multiplicare):
        calificare in meseria de „operator masini multiplicare” sau calificari inrudite, munca efectiv prestata id domeniu;
        minimum 6 ani vechime in specialitate.
    pentru posturile de ingrijitor:
        minimum 1 an vechime.
    pentru posturile de magaziner si casier:
        studii medii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat;
        cunostinte operare PC nivel minim;
        indeplinirea conditiilor de gestionar prevazute de Legea nr. 22/1969, cu modificarile si completarile ulterioare (varsta de 21 ani implinita, adeverinta de la ultimul loc de munca din care sa rezulte ca nu a produs pagube, natura acestora si daca ele au fost acoperite, declaratie pe propria raspundere ca nu a fost condamnat, conform art. 4) si de Ordinul Ministrului Finantelor nr. 1767/1998, cu modificarile si completarile ulterioare, privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor in centrala M.F.P. si unitatilor sale subordonate;
        minimum 6 luni vechime in specialitatea studiilor necesare participarii la concurs.
    pentru postul de referent tr. IA:
        studii medii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat;
        cunostinte operare PC nivel mediu;
        minimum 6 ani si 6 luni vechime in specialitatea studiilor necesare participarii la concurs.
    pentru postul de secretar:
        studii medii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat;
        cunostinte operare PC nivel mediu;
        minimum 6 luni vechime in specialitatea studiilor necesare participarii la concurs.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    02 septembrie 2015, ora 18.30: data limita pentru depunerea dosarelor;
    10 septembrie 2015, ora 08.30: proba scrisa;
    10 septembrie 2015, ora 12.30: proba practica;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare privind se obtin la sediul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Bucuresti din Bucuresti, str. Prof. Dr. Dimitrie Gerota nr. 13, etajul 4, camera 413, sectorul 2, telefon 021/305.70.80, interior 415.


Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti - un post vacant de consilier juridic II


Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale de executie, vacanta de consilier juridic II in cadrul Compartimentului Juridic.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    diploma de bacalaureat;
    diploma de licenta in profilul stiinte juridice;
    minimum 6 luni vechime in specialitatea postului.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    02 septembrie 2015, ora 15.00 – data limita pentru depunerea dosarelor;
    10 septembrie 2015, ora 10.00 – proba scrisa;
    15 septembrie 2015, ora 10.00 – proba interviu.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare la sediul Spitalului Clinic de Urgenta Bucuresti, Calea Floreasca, nr. 8, sectorul 1, telefon 021/599.23.08, interior 285.

Primaria Saligny - un post vacant de referent asistent


Primaria Saligny, judetul Constanta organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de referent, clasa III, gradul profesional asistent.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publiceminimum 6 luni;
    cunostinte operare PC-nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    22 septembrie 2015, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului va fi comunicata ulterior.


Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului.

Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Saligny, judetul Constanta, telefon 0371.111.743.

Ioana Stoica Autor: Ioana Stoica
Ioana Stoica, profesionist cu experienta de peste 7 ani in contabilitatea si fiscalitatea institutiilor publice, organizeaza si redacteaza spete contabile din domeniul bugetar, aducand in atentia dvs. orice modificari de ultima ora din acest sector legislativ. 



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016