Locuri de munca vacante pentru bugetari in mai 2016

de Cristian Tanase 15 Apr. 2016 3179

Locuri de munca vacante pentru bugetari in mai 2016
Va prezentam lista posturilor vacante in administratia publica in luna mai


Ministerul Culturii - 5 posturi vacante


Ministerul Culturii organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor publice de executie vacante, dupa cum urmeaza:

    consilier clasa I, grad profesional principal la Compartimentul Capitale Culturale Europene;
    consilier clasa I, grad profesional superior la Compartimentul Capitale Culturale Europene;
    consilier clasa I, grad profesional debutant la Biroul Comunicare si Dialog Social;
    consilier clasa I, grad profesional asistent la Biroul Buget;
    consilier clasa I, grad profesional principal la Biroul Buget.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    consilier clasa I grad profesional principal la Compartimentul Capitale Culturale Europene:
        studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul fundamental stiinte sociale sau stiinte umaniste si arte;
        vechime minima in specialitatea studiilor: 5 ani;
        limba engleza – nivel avansat.
    consilier clasa I, grad profesional superior la Compartimentul Capitale Culturale Europene:
        studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul fundamental stiinte sociale sau stiinte umaniste si arte;
        vechime minima in specialitatea studiilor: 9 ani;
        limba engleza – nivel avansat.
    consilier clasa I grad profesional debutant la Biroul Comunicare si Dialog Social:
        studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul fundamental stiinte sociale sau stiinte umaniste si arte – ramura de stiinta: filologie – domeniul de licenta limba si literatura.
    consilier clasa I, grad profesional asistent la Biroul Buget:
        studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul fundamental stiinte sociale ramura de stiinta: stiinte economice;
        vechime minima in specialitatea studiilor: 1 an.
    consilier clasa I, grad profesional principal 1a Biroul Buget:
        studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul fundamental stiinte sociale ramura de stiinta: stiinte economice;
        vechime minima in specialitatea studiilor: 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    18 mai 2016, ora 11:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Ministerului Culturii din Bucuresti, bd. Unirii, nr. 22, sectorul 3, telefon: 021/224.28.19 si 021/224.41.46.


Casa Judeteana de Pensii Iasi - un post vacant de Director executiv adjunct


Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea functiei publice de conducere vacante de director executiv adjunct – Directia Stabiliri si Plati Prestatii din cadrul Casei Judetene de Pensii Iasi.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
     studii de masterat sau postuniversitare absolvite in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, in conditiile legii;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minimum 3 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    17 mai 2016, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul ANFP in termen de 20 zile si trebuie sa contina:

    copia actului de identitate;
    formularul de inscriere, conform anexei nr. 3 la HG nr. 611/2008, modificata;
    copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    copia carnetului de munca sau adeverinta care atesta vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate;
    cazierul judiciar (poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere);
    adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare;
    declaratia pe propria raspundere/adeverinta care atesta ca nu a desfasurat activitati de politie politica.

Relatii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obtine la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici din bd. Mircea Voda, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucuresti, precum si la numarul de telefon 0374/112.726.


Primaria Municipiului Bucuresti - un post vacant de Sef serviciu


Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concurs de promovare pentru ocuparea functiei publice de conducere vacante de sef serviciu – Serviciul Salarizare si Organizare din cadrul Primariei municipiului Bucuresti.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
    studii de masterat sau postuniversitare absolvite in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, in conditiile legii;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 2 ani;
    sa fie numiti intr-o functie publica din clasa I;
    sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    17 mai 2016, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Dosarul de inscriere la concurs se depune la sediul unitatii in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului si trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute la art. 143 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008, modificata si completata de HG nr. 1173/2008.

Relatii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obtine la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici din bd. Mircea Voda, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucuresti, precum si la numarul de telefon 0374/112.726.

Cristian Tanase Autor: Cristian Tanase
Cristian Tanase, cu experienta indelungata in legislatia aferenta Codului administrativ, scrie pe subiecte de interes pentru personalul institutiilor publice, redactand stiri din domeniu si noutati legislative importante!



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016