Locuri de munca vacante pentru bugetari in iunie 2016

de Cristian Tanase 25 Mai. 2016 3129

Locuri de munca vacante pentru bugetari in iunie 2016
Va prezentam lista posturilor vacante in administratia publica in perioada urmatoare:


Primaria Municipiului Sacele - 5 posturi vacante de Inspector si consilier


Primaria Municipiului Sacele, Judetul Brasov, organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadata nedeterminata a functiilor publice de executie, vacante, dupa cum urmeaza:

    Serviciul impozite si taxe locale:
        Inspector, clasa I, grad profesional principal, (2 posturi);
        Inspector, clasa I, grad profesional superior.
    Urmarire recuperare debite:
        Inspector, clasa I, grad profesional principal;
        Consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:


    inspector, clasa I, grad profesional principal:
        studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic sau juridice;
        vechime in specialitatea studiilor – 5 ani;
        cunostinte operare pe calculator, nivel mediu.
    inspector, clasa I, grad profesional superior:
        studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic sau juridice;
        vechime in specialitatea studiilor – 9 ani;
        cunostinte operare pe calculator, nivel mediu.
    consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent:
        studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in stiinte juridice, specializarea drept, sau echivalenta;
        vechime in specialitatea studiilor -1 an;
        cunostinte operare pe calculator, nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    21 iunie 2016, ora 10.00: proba scrisa;
    23 iunie 2016, ora 12.00: proba interviu.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare cu privire la continutul dosarelor si bibliografia stabilita pentru concurs se pot obtine de la Compartimentul Resurse Umane al Primariei Sacele din Sacele, Piata Libertatii nr. 17, judetul Brasov.


Directia Generala Regionala a Fnantelor Publice - 3 posturi vacante de Trezorerier sef


Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea functiilor publice de conducere vacante trezorier sef la directiile generale regionale ale finantelor publice: Iasi, Ploiesti, Timisoara.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in stiinte economice;
     studii de masterat sau postuniversitare absolvite in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, in conditiile legii;
     vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 3 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    22 iunie 2016, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul ANFP in termen de 20 zile si trebuie sa contina:

    copia actului de identitate;
    formularul de inscriere, conform anexei nr. 3 la HG nr. 611/2008, modificata;
    copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    copia carnetului de munca sau adeverinta care atesta vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate;
    cazierul judiciar (poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere);
    adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare;
    declaratia pe propria raspundere/adeverinta care atesta ca nu a desfasurat activitati de politie politica.

Relatii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obtine la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici din bd. Mircea Voda, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucuresti, precum si la numarul de telefon 0374/112.726.


Primaria Sectorului 2 Bucuresti - un post vacant de Consilier debutant


Primaria Sectorului 2 Bucuresti organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie, vacante, de consilier, clasa I, grad profesional debutant la Serviciul Buget Local-CFP – Directia Economica.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    23 iunie 2016, ora 12.00: proba scrisa;
    data interviului se va comunica ulterior.


Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului.

Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Sectorului 2 din Bucuresti, str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2, telefon 021/252.83.78, 021/209.61.54.
Cristian Tanase Autor: Cristian Tanase
Cristian Tanase, cu experienta indelungata in legislatia aferenta Codului administrativ, scrie pe subiecte de interes pentru personalul institutiilor publice, redactand stiri din domeniu si noutati legislative importante!



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016