Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Posturi vacante in administratia publica in luna decembrie 2015

de Cristian Tanase 02 Dec. 2015 3763

Posturi vacante in administratia publica in luna decembrie 2015
Va prezentam lista posturilor vacante in administratia publica in luna decembrie 2015:


Colegiul Tehnic „Dimitrie Leonida” din Bucuresti - 10 functii contractuale vacante


Colegiul Tehnic „Dimitrie Leonida” din Bucuresti organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor contractuale de executie, vacante, astfel:

    ingrijitoare (6 posturi);
    fochist;
    administrator financiar;
    secretar;
    muncitor calificat pentru intretinerea imobilelor si materialului didactic.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    ingrijitoare:
        nivelul studiilor: generale/medii.
    fochist:
        nivelul studiilor: generale/medii;
        un curs de calificare fochist.
    administrator financiar:
        nivelul studiilor: medii/postliceala.
    secretar:
        nivelul studiilor: medii/superioare.
    muncitor calificat pentru intretinerea imobilelor si materialului didactic:
        nivelul studiilor: generale/medii + un curs de calificare fochist, electrician, mecanic, lacatus;
        vechime in specialitate studiilor necesare ocuparii postului: 2 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    22 decembrie 2015: termenul limita de depunere a dosarelor;
    23 decembrie 2015, ora 09:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Relatii suplimentare la sediul Colegiului Tehnic „Dimitrie Leonida” din Bucuresti, telefon: 021/324.32.95.


Agentia Nationala de Imbunatatiri Funciare Dobrogea din Constanta - 4 posturi vacante de Consilieri


Agentia Nationala de Imbunatatiri Funciare Dobrogea din Constanta organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor contractuale vacante, dupa cum urmeaza:

    consilier I in cadrul serviciului P.E.P. de la sediul filialei;
    consilier II in cadrul serviciului T.I.A.C. de la sediul filialei;
    consilier I in cadrul compartimentului S.S.M. P.S.I. de la sediul filialei;
    consilier debutant in cadrul biroului finandar-cantabilitate de la sediul filialei.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    consilier I din cadrul serviciul P.E.P. de la sediul filialei:
        studii universitare de licenta in urmatoarele domenii – imbunatatiri Funciare si dezvoltare rurala – Amenajari si constructii hidrotehnice;
        vechimea minima in specialitate trebuie sa fie de minimum 3 ani;
        cunostinte operare PC nivel mediu (World si Excel).
    consilier II din cadrul serviciul T.I.A.C de la sediul filialei:
        studii universitare in domeniul juridic; rectificat in:  „studii superioare domeniul stiinte ingineresti specializarea imbunatatiri funciare si dezvoltare rurala. Amenajari si constructii hidrotehnice. Inginerie civila: stiinte juridice; stiinte economice; ” (conform M.O. nr.1296/25.11.2015, partea a III-a).
        cunostinte privind achizitiile publice;
        cunostinte operare PC nivel mediu (World si Excel);
        vechimea minima in specialitate trebuie sa fie de minimum 6 luni;
    consilier I in cadrul compartimentului S.S.M. P.S.I. de la sediul filialei:
        studii universitare de licenta;
        certificat Inspector Protectia Muncii;
        curs in domeniul S.S.M. P.S.I.;
        vechimea minima in specialitate trebuie sa fie de minimum 3 ani;
        cunostinte operare PC nivel mediu (World si Excel).
    consilier debutant in cadrul biroului financiar- contabilitate de la sediul filialei:
        studii universitare de licenta in urmatoarele domenii: Contabilitate-Finante;
        cunostinte operare PC nivel mediu (World si Excel).

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    27 noiembrie 2015, ora 15:00: termenul limita de depunere a dosarelor;
    08 decembrie 2015, ora 10:00: proba scrisa;
    14 decembrie 2015, ora 10:00: proba interviu.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se obtin la sediul Filialei Teritoriale de Imbunatatiri Funciare Dobrogea din Constanta, Str. Zburatorului nr. 4, telefon: 0241/654.010.

Ministerul Finantelor Publice - un post vacant de Sofer


Ministerul Finantelor Publice organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale de executie, vacanta de sofer la Directia de servicii interne.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    28 decembrie 2015, ora 10:00: proba practica;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Ministerul Finantelor Publice din Bucuresti, str. Apolodor, nr. 17,  sector 5, telefon 021/319.97.59, interior 2319.

Cristian Tanase Autor: Cristian Tanase
Cristian Tanase, cu experienta indelungata in legislatia aferenta Codului administrativ, scrie pe subiecte de interes pentru personalul institutiilor publice, redactand stiri din domeniu si noutati legislative importante!



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016