Fisa de post pentru un administrator de cladire

de Ioana Stoica 25 Iun. 2024 2713

Fisa de post pentru un administrator de cladire
Practicantii unei astfel de ocupatii se ocupa de organizarea si coordonarea activitatii de suport privind mentinerea in bune conditii a sediului firmei aflat in gestionare, asigurarea informarii privind siguranta si sanatatea in munca.


Fisa postului pentru un administrator cladire, conform PortalCodulMuncii:

 

    I. Identificarea postului

    1. Numele si prenumele titularului: ............

 

2.   Denumirea postului: Administrator cladire

 

 [Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

 

Rentrop & Straton va ofera acum cea mai bogata culegere de fise de post actualizate conform noului COR in vigoare: 250 modele de fise de post, EDITABILE, toate continand criterii de evaluare a performantelor va ajuta acum, pe dvs., angajator/sef HR, detalii AICI >>> 

 

3. Pozitia in COR / Cod: 5153

 

 [In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

 

4.   Departamentul / locatia: Sediul firmei


[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

 

    5.  Nivelul postului: Executie

 

    6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate): Se subordoneaza directorului


 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]

 

    II. Descrierea postului

 

Scopul general al postului

 

Practicantii unei astfel de ocupatii se ocupa de organizarea si coordonarea activitatii de suport privind mentinerea in bune conditii a sediului firmei aflat in gestionare, asigurarea informarii privind siguranta si sanatatea in munca.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

        1. Competente personale:

    • sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.); 
    • sa nu aiba antecedente penale
    • sa fie apt din punct de vedere medical

        2. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
    • este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa 
    • este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune; 

 

Atributii

 

    • sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
    • sa respecte regulamentul de ordine interioara
    • sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
    • sa intretina in stare de buna functionare imobilul si bunurile din dotare; 
    • sa se asigure ca primeste, pastreaza si elibereaza obiecte de inventar in gestiune
    • sa se ocupe de aprovizionarea si dotarea birourilor si a depozitelor in conformitate cu lista de investitii; 
    • sa asigure documentele necesare, accesul si dotarile necesare in acord cu solicitarile pompierilor si a legislatiei in vigoare
    • sa se asigure de plata utilitatilor
    • sa se asigure ca propune investitii privind intretinerea sau dezvoltarea imobilului si conduce activitatile de intretinere ale acestuia; 
    • sa se asigure ca in caz de defectiuni ale sistemelor/retelelor din imobil, anunta echipele de instalatori si ia in primire rezultatele muncii acestora; 
    • sa se asigure ca urmareste respectarea normelor de conduita civilizata si a regulamentului firmei al carei sediu il administreaza
    • sa asigure intocmirea receptiilor si bonurilor de consum pentru toate materialele cumparate si predarea receptiilor la departamentul financiar pentru decontari
    • sa asigure protocolul delegatiilor venite
    • sa asigure aprovizionarea cu utilitati, materii prime, obiecte de inventar, materiale consumabile daca activitatea nu este alocata altui angajat
    • sa se asigure ca sunt respectate contractele de inchiriere de spatii cu diversi clienti; 
    • sa recruteze resursele umane necesare pentru asigurarea curateniei in sediul firmei
    • sa se asigure ca pregateste documentatia de plata a cheltuielilor de regie proportional cu spatiile ocupate 
    • sa gestioneze relatia cu firma de paza si cu firma de curatenie
    • sa respecte cu strictete legislatia in vigoare privind GDPR
    • sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact; 
    • sa faca instructajul si sa completeze documentele specifice privind securitatea si sanatatea in munca a personalului, precum si pentru P.S.I.


...continuarea pe PortalCodulMuncii >>>

 

Ioana Stoica Autor: Ioana Stoica
Ioana Stoica, profesionist cu experienta de peste 7 ani in contabilitatea si fiscalitatea institutiilor publice, organizeaza si redacteaza spete contabile din domeniul bugetar, aducand in atentia dvs. orice modificari de ultima ora din acest sector legislativ. 



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit