Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Bugetul Ministerului Justitiei, afectat de cheltuielile cu protectia salariatilor

de Marius Matei 28 Mai. 2020 258

Bugetul Ministerului Justitiei, afectat de cheltuielile cu protectia salariatilor
Cheltuelile pentru protectia salariatilor, necesara din cauza pandemiei de COVID-19, au influentat negativ bugetul Ministerului de Justitie, astfel ca a fost ceruta gestionarea cu prudenta a sumelor ramase la dispozitie.


Conform comunicatului transmis saptamana aceasta de Ministerul Justitiei, solicitarea a fost facuta si in sedinta reunita a reprezentantilor Comitetului Ministerial pentru Situatii de Urgenta (CMSU) si Centrului Operativ pentru Situatii de Urgenta (COSU) cu tema "Masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19", desfasurata pe 22 mai, informeaza Agerpres.

"Catalin Predoiu a subliniat necesitatea desfasurarii, in continuare, a activitatii in cadrul MJ cu respectarea reglementarilor in vigoare referitoare la sanatatea si securitatea in munca a angajatilor, precum si a masurilor de protectie impuse de actuala stare de alerta, si a prezentat masurile care se vor lua in continuare pentru asigurarea (...) masurilor de protectie sanitara, astfel incat activitatea sa se desfasoare cu respectarea normelor de sanatate si securitate in munca, dar si a prevederilor legale aplicabile starii de alerta in care ne aflam. Totodata, Ministrul Justitiei a lansat un apel la constientizarea de catre personalul MJ asupra importantei gestionarii cu prudenta a bugetului ministerului, buget din care au fost consumate sume importante destinate protectiei salariatilor", citeaza sursa amintita comunicatul transmis. 

Astfel, masurile luate in starea de urgenta si cele care vor fi luate in continuare, pe parcursul starii de alerta, au fost prezentate de Catalin Predoiu si in sedinta Colegiului Ministerului.

In concret, conform sursei oficiale, ministrul Justitiei a cerut sefilor de compartimente revederea agendelor directiilor si serviciilor pe care le conduc si elaborarea unui plan pe termen scurt si mediu cu prioritatile acestor compartimente, astfel incat agenda ministerului sa nu fie afectata de starea de alerta.



Pana pe data de 16 aprilie, cinci angajati ai Ministerului Justitiei au fost confirmati pozitiv cu noul coronavirus. In acest context, institutia a intrat temporar in regim de telemunca, exceptie de la aceasta regula facand ministrul, secretarii de stat, cabinetul ministrului, serviciul de informatii clasificate, directia tehnologia informatiei, care au lucrat de la sediul ministerului.

Autor: Marius Matei



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016