Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

ANAF a impus masuri de prevenire a raspandirii infectiei cu Coronavirus

de Ioana Stoica 13 Mar. 2020 413

ANAF a impus masuri de prevenire a raspandirii infectiei cu Coronavirus
Agentia Nationala de Administrare Fiscala a transmis joi un comunicat prin care informeaza ca au fost aplicate masuri in scopul asigurarii securitatii si sanatatii personalului, precum si pentru protectia contribuabililor.


Potrivit ANAF,  fiecare unitate fiscala au fost asigurate produse igienico-sanitare, iar stocurile sunt reinnoite permanent, masurile fiind necesare in scop preventiv, dar si pentru desfasurarea activitatii ANAF si a structurilor subordonate.

Prin urmare, au fost stabilite punctele cheie si activitatile care necesita un flux continuu, precum si numarul de personal necesar pentru asigurarea acestora, respectiv 15% din totalul angajatilor ANAF, de exemplu la ghiseul unic, trezorerie, registratura, asistenta contribuabili, relatii cu publicul etc. 

O masura e reprezentata de faptul ca e limitat accesul in cadrul spatiilor destinate contribuabililor, astfel incat sa se evite crearea de cozi/aglomeratie, stabilindu-se o distanta de cel putin 1,5 m intre persoane. Sunt asigurate, pentru personalul propriu, materiale igienico-sanitare: sapun, prosoape hartie, masti de protectie, manusi de protectie si dezinfectanti pentru protectia acestora.

Totodata, conform comunicatului, in regim de urgenta sunt asigurate servicii de dezinsectie si dezinfectie a spatiilor in care isi desfasoara activitatea personalul ANAF, iar pentru angajatii  care utilizeaza mijloacele de transport public ora de incepere este stabilita in intervale orare decalate cu o ora/o ora si jumatate fata de programul normal, respectiv ora 8.00, ora.9.00 si ora 10.00, pentru perioada 12 martie - 31 martie 2020.

In plus, se realizeaza permanent prelucrarea informatiilor si a masurilor de protectie pentru prevenirea infectarii cu COVID - 19, cu totii angajatii. Toate sedintele, intalnirile cu participare extinsa se realizeaza in sistem video conferinta, iar delegatiile/deplasarile angajatilor sunt suspendate in perioada urmatoare. Sunt stabilite activitatile si sunt identificati salariatii care isi pot desfasura activitatea la distanta, respectiv 50% din totalul angajatilor ANAF. Sunt identificati angajatii care au efectuat ore suplimentare si se acorda zilele de recuperare in vederea asigurarii posibilitatii rotirii personalului.


De asemenea, toti angajatii ANAF au obligatia de a completa o declaratie pe proprie raspundere, cu privire la riscul de contaminare, iar toate sediile au afisat materialul informativ cu privire la mijloacele de comunicare la distanta cu ANAF. Au fost constituite, totodata, atat la nivel central, cat si la nivel regional, structuri pentru gestionarea masurilor destinate prevenirii raspandirii COVID - 19, care vor adopta noi masuri, in functie de evolutia situatiei.

 

Autor: Ioana Stoica



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 2.5 din 2 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Abonare newsletter

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016