Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Institutul National de Administratie lucreaza la eficientizarea administratiei publice

de Cristian Tanase 30 Sep. 2016 987

Directiile strategice ale Guvernului privind eficientizarea administratiei publice, prin profesionalizarea personalului din administratia publica centrala si locala, vor fi pusa in aplicare de Institutul National de Administratie (INA).


Institutul se organizeaza ca institutie publica de interes national, cu personalitate juridica, organ de specialitate al administratiei publice centrale in subordinea MDRAP, conform proiectului de HG privind organizarea si functionarea INA, care a fost pus in consultare publica de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice.

Institutul exercita atributii in domeniile care tin de administratia publica: formarea si perfectionarea profesionala a personalului, cercetare-inovare, facilitarea comunicarii informatiilor si cunostintelor, asigurarea calitatii in domeniul formarii personalului.

Conform documentului, numarul maxim de posturi din aparatul propriu al INA va fi de 100 de functionari publici si personal contractual, exclusiv demnitarii si posturile aferente cabinetului presedintelui Institutului. De asemenea, numarul total de autoturisme ale INA va fi de 18, prin preluarea acestora din gestiunea ANFP si a centrelor regionale de formare continua pentru administratia publica locala.

Bugetul necesar pentru functionarea INA in anul 2016 (in cazul in care protocolul de predare-preluare este incheiat pana la 31 decembrie 2016) va fi asigurat prin preluarea sumelor aferente activitatii de formare si perfectionare de la Agentia Nationala a Functionarilor Publici.

Bugetul de venituri si cheltuieli aferent functionarii INA incepand cu anul 2017 este estimat la o valoare de 15.000.000 lei pe an. Bugetul anual al INA cuprinde sume care pana la intrarea in vigoare a ordonantei erau avute in vedere pentru bugetul ANFP, precum si sume din venituri proprii, se mai spune in nota de fundamentare.

 

 

Autor: Cristian Tanase



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016