Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza un concurs pentru angajare pe perioada determinata

de Marius Matei 23 Iun. 2021 166

Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza un concurs pentru angajare pe perioada determinata
Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concurs in vederea incadrarii pe perioada determinata, in conditiile Legii nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru ocuparea postului de natura contractuala, in afara organigramei ANFP, in cadrul proiectului: a€śTransparenta si competenta in sectorul publica€ť, cod MySMIS2014+ 140086, SIPOCA 870, de Expert e-guvernare, administratie.


 

 

PRINCIPALELE ATRIBUTII:

 

1. Asigura consilierea grupurilor si sub-grupurilor tehnice de lucru/sedintelor/ intalnirilor de lucru cu referire la e-administratie/e-guvernare organizate pe parcursul derularii proiectului; 

 

2. Participa activ in etapa de analiza, realizare a caietelor de sarcini/specificatii tehnice/ prezentari/ planuri de actiune IT, etc., precum si in etapele de implementare, testare, corespunzatoare SENEOSP si CONCURS NATIONAL. 

 

3. Supervizeaza intocmirea documentatiilor de atribuire necesare in cadrul proiectului in vederea derularii procedurilor de achizitii publice. 

 

4. Participa la activitatea de organizare a documentelor proiectului/pe componenta in functie de natura informatiei, datele de referinta ale documentelor astfel incat sa fie usor accesibile si arhivate corect pentru a garanta o pista de audit corespunzatoare care sa permita verificarea documentelor originale. 

 

5. Se asigura de respectarea calendarului activitatilor proiectului, impreuna cu coordonatorii Activitatilor 3, 4, 5 din proiect, 

 

6. Participa la elaborarea materialelor de curs si acorda suport de specialitate pentru Activitatea 5. 

 

7. Colaboreaza cu coordonatorii Activitatilor 3, 4 si 5 din proiect, cu membrii echipei de proiect nominalizati prin Ordin al Presedintelui ANFP pentru implementarea corespunzatoare a proiectului precum si cu reprezentantii serviciilor contractate prin procedura de licitatie deschisa in vederea implementarii Activitatilor 3 si 4 din proiect.

 

I. Pot participa la concursul organizat in vederea ocuparii postului mai-sus mentionat  persoanele care indeplinesc cumulativ conditiile generale si conditiile specifice.

 

Conditii generale:

 

1. sa aiba cetatenia romana si/sau cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene si/sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania; 

 

2. sa cunoasca limba romana, scris si vorbit; 

 

3. are capacitate deplina de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare; 

 

4. are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate; 

5. indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului pentru care se organizeaza concurs; 

6. sa nu fi fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea. 

 

Conditii specifice:

1. Studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta intr-unul dintre domeniile: stiinte economice, stiinte juridice, stiinte administrative, stiinte politice, psihologie si stiinte comportamentale, sociologie sau stiinte ale comunicariisi stiinte ingineresti.

 

2. Cunostinte de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Internet Explorer, utilizare Microsoft Outlook, dovedite cu documente.

 

3. Experienta minimum 5 ani in domeniul de referinta: se va demonstra experienta in calitate de expert responsabil cu implementarea de proiecte/solutii informatice/documente de tip politici publice/strategii al caror obiect urmareste utilizarea noilor tehnologii de comunicare si a aplicatiilor informatice de catre administratia publica centrala si locala / sau dezvoltate de companii, organizatii private in scopul eficientizarii activitatii aparatului administrativ si a cresterii calitatii serviciilor publice/ sau a serviciilor electronice prestate pentru cetateni/puse la dispozitia cetatenilor

 

TEMATICA SI BIBLIOGRAFIA SPECIFICA

 

TEMATICA SPECIFICA:

 

- Atributiile Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, Evidenta personalului platit din fonduri publice. Sistemul electronic national de evidenta a ocuparii in sectorul public, Concursul pentru ocuparea unei functii publice, Competenta de organizare si desfasurare a concursului national. concurs pilot.

 

- Management de proiect. Informatii relevante cu privire la sistemul IT ANFP si la rezultatele/ activitatile proiectului „Transparenta si competenta in sectorul public”, cod proiect MySMIS2014+140086, SIPOCA 870.

- Cadrul strategic in domeniul administratiei publice, achizitiilor publice.

 

Sursa: ANFP

 

 

 

Autor: Marius Matei



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016