Locuri de munca vacante in administratia publica

de Ioana Stoica 07 Oct. 2014 3928

Locuri de munca vacante in administratia publica
Va prezentam lista posturilor vacante din cadrul Secretariatului General al Guvernului, Directiei Judetene de Statistica Ilfov si Politiei Locale Sector 1 Bucuresti:



Secretariatul General al Guvernului – Cancelaria Primului Ministru - un post vacant de Director

Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concurs de promovare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de conducere vacanta de director – Directia servicii online si design – Cancelaria Primului Ministru din cadrul Secretariatului General al Guvernului.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in ingineria sistemelor, calculatoare si tehnologia informatiei; inginerie electronica si telecomunicatii; cibernetica; statistica si informatica economica;
    studii de masterat sau postuniversitare in domeniul administratiei publice, management, ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
    sa fie numiti intr-o functie publica din clasa I;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minimum 3 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:


    06 noiembrie 2014, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior;


Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul ANFP in termen de 20 zile si trebuie sa contina:

    formularul de inscriere, conform anexei nr. 3 la HG nr. 611/2008, modificata;
    copia actului de identitate;
    copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
    copia carnetului de munca sau adeverinta care atesta vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate;
    cazierul administrativ.

Directia Judeteana de Statistica Ilfov -2 posturi vacante de Consilieri

Directia Judeteana de Statistica Ilfov organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor publice de executie, vacante la Serviciul Productie Statistica, dupa cum urmeaza:

    consilier, clasa I, gradul profesional principal;
    consilier, clasa I, gradul profesional superior;

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    consilier, clasa I, gradul profesional principal:
        studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in ramurile de stiinta: matematica, stiinte economice, stiinte administrative – specializarea administratie publica;
        vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 5 ani.

    inspector, clasa I, gradul profesional debutant:
        studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in ramurile de stiinta: matematica, stiinte economice, stiinte administrative – specializarea administratie publica; ingineria produselor vegetale si animale.
        vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 9 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    07 noiembrie 2014, ora: 10:00: proba scrisa;
    11 noiembrie 2014, ora: 10:00: proba interviu;


Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului.

Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul D.J.S. Ilfov din Bucuresti, bd. Carol I, nr. 12, etaj 4, sectorul 3, telefon 021/317.77.92 si 021/318.18.19.

Politia Locala Sector 1 Bucuresti - un post vacant de Politist local superior

Politia Locala Sector 1 Bucuresti organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta, de politist local, clasa III, grad profesional superior in cadrul Compartimentului Paza si Bunuri Confiscate.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii medii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 9 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    11 noiembrie 2014, ora 10.00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior;


Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului.

Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Politiei Locale Sector 1, Bucuresti, din str. Prometeu, nr.26, telefon 021/232.66.35.

Ioana Stoica Autor: Ioana Stoica
Ioana Stoica, profesionist cu experienta de peste 7 ani in contabilitatea si fiscalitatea institutiilor publice, organizeaza si redacteaza spete contabile din domeniul bugetar, aducand in atentia dvs. orice modificari de ultima ora din acest sector legislativ. 



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016