de Cristian Tanase 05 Dec. 2014 4731 |
Va prezentam lista locurilor vacante in administratia publica, in cadrul Inspectoratului Teritorial de Munca Bucuresti, Primariei Orasului Segarcea si Primariei Comunei Brebu Nou:
Inspectoratul Teritorial de Munca Bucuresti - un post vacant de Inspector de munca superior
Inspectoratul Teritorial de Munca Bucuresti organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de inspector de munca, clasa I, gradul profesional superior – Biroul Monitorizare relatii de Munca.
Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:
studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniile fundamentale: stiinte ingineresti, stiinte agricole si silvice, stiinte juridice, stiinte economice sau in specializarile: sociologie, psihologie, medicina, administratie publica si stiinte politice;
curs inspector resurse umane;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 9 ani.
cunostinte operare PC/ECDL.
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
24 decembrie 2014: data limita de depunere a dosarelor;
09 ianuarie 2015, ora 10:30: proba scrisa;
13 ianuarie 2015, ora 11:30: proba interviu.
Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008.
Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Inspectoratului Teritorial de Munca Bucuresti, str. Radu Voda, nr. 26-26A, sector4, telefon 021/331.18.03.
Primaria Orasului Segarcea - un post vacant de Consilier juridic superior
Primaria Orasului Segarcea, Judetul Dolj organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta, de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior la Compartimentul Juridic din cadrul aparatului de specialitate al Primarului.
Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:
studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in stiinte juridice;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 9 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
08 ianuarie 2015, ora 09:00: proba scrisa;
10 ianuarie 2015, ora 09:00: proba interviu.
Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului.
Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Orasului Segarcea, Judetul Dolj, din str. Unirii, nr.52, telefon 0251/210.750.
Primaria Comunei Brebu Nou - un post vacant de Inspector principal
Primaria Comunei Brebu Nou, Judetul Caras-Severin, organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie, vacanta, de inspector (agent fiscal), clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Finante Publice Locale, Executari Silite si Achizitii Publice.
Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:
studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
cunostinte operare PC: nivel minim;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 5 ani;
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
05 ianuarie 2015, ora 12:00: proba scrisa;
07 ianuarie 2015, ora 10:00: proba interviu.
Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului.
Relatii suplimentare se obtin la sediul Primariei Comunei Brebu Nou, Satul Galina, nr. 66, Judetul Caras-Severin, telefon: 0751/112.380.
Cristian Tanase, cu experienta indelungata in legislatia aferenta Codului administrativ, scrie pe subiecte de interes pentru personalul institutiilor publice, redactand stiri din domeniu si noutati legislative importante!
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.