de Ana Tudor 05 Sep. 2014 5526 1 |
Mai avem aproape jumatate de an, timp in care asupra institutiilor noastre se pot abate controale dure. Rezultatele nu vor fi niciodata cele pe care le dorim daca nu avem ordine in documente, pana la ultima hartiuta.
Si dupa cum bine stim, procedurile operationale sunt unele dintre acele documente, carora le dam intotdeauna atentie, pe care trebuie sa le elaboram in mod corect, ale caror actualizare da batai de cap chiar si celor mai experimentati specialisti din domeniu.
Doar 20 astfel de proceduri operationale obligatorii pentru institutiile publice in 2014:
Volumul 1:
1. Procedura operationala privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor
2. Procedura operationala privind elaborarea proiectului de buget de venituri si cheltuieli al institutiei publice
3. Procedura operationala privind intocmirea, aprobarea si depunerea situatiilor financiare trimestriale si anuale ale institutiei publice
4. Procedura operationala privind efectuarea inventarierii patrimoniului institutiei publice
5. Procedura operationala privind evidenta mijloacelor fixe la locuri de utilizare si/sau pastrare
6. Procedura operationala privind eliberarea din magazie a materialelor pentru consum
7. Procedura operationala privind inregistrarea, acordarea si justificarea avansurilor in numerar in lei
8. Procedura operationala privind decontarea cheltuielilor de delegare in alta localitate, in interesul serviciului
9. Procedura operationala privind organizarea controlului financiar preventiv propriu
10. Procedura operationala privind numirea, suspendarea, schimbarea sau destituirea persoanelor responsabile sa exercite controlul financiar preventiv propriu
Volumul 1 si Volumul 2 >>>>
Volumul 2:
1. Procedura operationala privind transmiterea fara plata a bunurilor aflate in stare de functionare
2. Procedura operationala privind valorificarea activelor fixe si a bunurilor de natura obiectelor de inventar
3. Procedura operationala privind casarea activelor fixe si a bunurilor de natura obiectelor de inventar
4. Procedura operationala privind receptia bunurilor achizitionate
5. Procedura operationala privind gestionarea parcului auto
6. Procedura operationala privind operatiunile de casa
7. Procedura operationala privind evidenta bunurilor primite prin donatie
8. Procedura operationala privind pastrarea si arhivarea documentelor contabile
9. Procedura operationala privind desemnarea persoanelor responsabile cu evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale
10. Procedura operationala privind evidenta obiectelor de inventar la locurile de utilizare si pastrare
Volumul 1 si Volumul 2 >>>>
Autor: Ana Tudor
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.