de Marius Matei 20 Oct. 2020 1070 |
Institutul National de Administratie (INA), aflat in subordinea Ministerului Lucrarilor Publice, Dezvoltarii si Administratiei (MLPDA), a finalizat cea de-a doua serie de 15 programe de perfectionare profesionala online (PPP online), desfasurate in perioada 28.09 a€“ 09.10.2020, cu 285 de participanti. In urma evaluarii competentelor dobandite, 89% dintre participanti au indeplinit conditiile de absolvire (nota finala de minimum 7) si au primit certificatele digitale de atestare a competentelor, emise automat din platforma de training INA.
INA incepe o noua serie de 15 programe de perfectionare profesionala online, care se vor desfasura in perioada 19 – 30.10.2020, pentru 295 de participanti din administratia publica centrala si locala. Programele abordeaza teme de interes, precum: achizitii publice, sistemul de control intern managerial, audit public intern, aplicarea Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia datelor cu caracter personal, management financiar, comunicare si social media in administrasia publica, etica, integritate si anticoruptie, managementul proiectelor in contextul perioadei de programare 2021 – 2027, managementul de caz in asistenta sociala, liderii si planificarea strategica in situatii de criza, managementul protectiei informatiilor clasificate, stare civila si evidenta persoanelor.
Proiectul PPP online a generat interesul institutiilor si autoritatilor publice, care au apreciat modalitatea inovatoare de organizare a programelor de perfectionare, raspunzand cerintelor individuale ale fiecarui participant, precum si gradul de accesibilitate crescut, mai ales in contextul sanitar actual.
In acest context, INA a prezentat conceptul PPP online si partenerilor din cadrul proiectului “Sprijin in implementarea SNAP prin consolidarea capacitatii administrative a ANAP si a autoritatilor contractante” – Agentia Nationala pentru Achizitii Publice si Grupul Bancii Mondiale. Digitalizarea procesului de formare, prin organizarea programelor de formare profesionala online, intr-o maniera flexibila si moderna, va fi transpusa si in cadrul proiectului pentru implementarea programelor de formare specializata si de perfectionare in domeniul achizitiilor publice pentru peste 4.000 de experti din cadrul autoritatilor si institutiilor publice locale.
Sursa: Institutul National de Administratie

Marius Matei, redactor InfoInstitutii.ro, aduce in atentia cititorilor stiri si noutati legislative cu privire la institutiile publice, sectorul bugetar si modificari legislative care ii privesc direct pe functionarii publici si nu numai. Experienta de aproape 10 ani in domeniu il califica pentru a face parte dintr-un colectiv de profesionisti.
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.