Promovarea personalului contractual

de Ana Tudor 10 Dec. 2013 3180

Promovarea personalului contractual
Procesul de promovare asigura evolutia in cariera a personalului contractual. Promovarea persoanelor incadrate cu contract individual de munca in grade sau trepte profesionale se face pe un post vacant sau temporar vacant, iar in situatia in care nu exista un asemenea post se face prin transformarea postului din statul de functii in care acestea sunt incadrate intr-unul de nivel imediat superior.


H.G. nr. 286/2011 privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant reglementeaza atat conditii pentru organizarea concursului pentru ocuparea postului respectiv, cat si pentru promovarea profesionala a personalului contractual din sectorul bugetar.
 
Promovarea in grade sau trepte profesionale a personalului contractual din sectorul bugetar se face prin examen.
 
Examenul de promovare in grade sau trepte profesionale a personalului contractual consta in sustinerea unei probe scrise sau a unei probe practice, dupa caz, si interviu stabilite de comisia de examinare.
 
Proba practica se sustine in cazul functiilor contractuale la care este necesara verificarea abilitatilor practice.
 
Pentru a participa la concursul de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare, candidatul trebuie sa fi obtinut calificativul "foarte bine" la evaluarea performantelor profesionale individuale cel putin de doua ori in ultimii 3 ani.
 
In cadrul examenului de promovare fiecare dintre cele doua probe, respectiv proba scrisa sau proba practica, dupa caz, si interviul vor fi notate cu un punctaj maxim de 100 de puncte.
 
Membrii comisiei de examinare acorda individual punctaje pentru fiecare dintre cele doua probe (proba scrisa/prac tica si interviu) consemnate in borderoul de notare. Punctajul examenului de promovare se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor finale obtinute la fiecare dintre cele doua probe, scrisa sau practica, dupa caz, si interviul. Punctajul minim de promovare este de 50 de puncte.
 
Comisia de examinare poate stabili si alte criterii de evaluare specifice, in afara celor generale, care vor fi evaluate in cadrul interviului, cum ar fi:
 
- complexitate, initiativa, creativitate si diversitate a activitatilor;
- judecata si impactul deciziilor;
- influenta, coordonare si supervizare;

 
Autor: Ana Tudor
teeest



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016