de Ana Tudor 17 Mar. 2014 3489 |
Conduceti o institutie publica? V-ati indeplinit obligatiile prevazute de O.G. nr. 119/1999 privind managementul riscurilor? In caz contrar, riscati o amenda ce ajunge pana la 5000 de lei!
Atentie: Conform art. 4 din O.G. nr. 119/1999 privind controlul intern managerial si controlul financiar preventiv, aveti obligatia de a identifica riscurile din institutia dvs si obligatia de a intreprinde acele actiuni care sa plaseze si sa mentina aceste riscuri in limite acceptabile.
Special pentru profesionistii din institutiile publice, expertii vin cu o solutie, sub forma celui mai nou produs editorial "Managementul riscurilor in institutiile publice".
Cuprinsul lucrarii de exceptie pe care v-o recomandam:
1. Notiuni generale. Conceptul de management al riscurilor
2. Relatia management al riscurilor – realizarea obiectivelor entitatii publice
3. Expunerea la risc
4. Identificarea riscurilor – formularul de alerta. Exemplificari pe domenii de activitate
5. Analiza riscurilor
6. Evaluarea si ierarhizarea riscurilor
7. Toleranta la risc
8. Controlul riscurilor. Masuri de control care necesita a fi implementate
9. Elaborarea planului de management al riscului. Responsabilitati
Cu ajutorul acestui ghid veti reusi sa va achitati de obligatiile legale si sa eliminati riscul legat de protejarea fondurilor publice impotriva pierderilor datorate erorii, risipei, abuzului sau fraudei.
Aflati care sunt ricurile intr-o entitate publica, care este legatura dintre riscuri si obiectivele unei entitati publice, de ce este necesar sa fie gesionate riscurile, cum se evalueaza rscurile si care este legatura dintre procedurile de control intern managerial si riscuri!
Detalii pe larg aici >>>>
teeest
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.