Salariatii sectorului bugetar pot solicita acorda transei de vechime, in conditiile stabilite de lege, prin completarea urmatoarei decizii:
Denumire angajator
Date de identificare ale angajatorului (adresa completa, CUI)
Date de contact ale angajatorului (telefon, fax)
Nr.de inregistrare
Data inregistrarii
DECIZIE/ORDIN/DISPOZITIE
privind acordarea transei de vechime doamnei/domnului_____________, avand functia de_____________, in cadrul compartimentului___________________
Avand in vedere:
- Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea-cadru nr.284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- OUG nr.84/2012 privind stabilirea salariilor personalului din sectorul bugetar in anul 2013, prorogarea unor termene din acte normative, precum si unele masuri fiscal-bugetare;
In temeiul prevederilor art. 2 din OUG 84/2012 si ale art. 11 alin. (3) din Legea nr.284/2010, cu modificarile si completarile ulterioare;
_____(conducatorul unitatii)_____________________emite prezenta/prezentul
DECIZIE/ORDIN/DISPOZITIE:
Art. 1 (1) Incepand cu data de_________________, in conformitate cu prevederile art.2 din OUG 84/2012 si ale art.11 alin. (3) din Legea nr.284/2010, cu modificarile si completarile ulterioare, doamna/domnul ____________, avand functia de ________________ clasa ____
gradul profesional ________ gradatia _____ clasa de salarizare ________ in cadrul_________________, avanseaza in gradatia __________ corespunzatoare transei de vechime in munca si beneficiaza de clasa de salarizare ___________.
(2) Cu aceeasi data, cuantumul brut al salariului de baza lunar al doamnei/domnului ___________________ este de _______________, constituit din ______________________.
Art. 2 Prezenta(ul) decizie/ordin/dispozitie poate fi contestata la instanta de contencios administrativ competenta, respectiv _________________________, in termen de __________(a se vedea termenele stipulate la art. 11 din Legea nr. 554/2004 a contenciosului
administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare) de zile de la data comunicarii.
Art. 3 Compartimentul Resurse Umane si Compartimentul financiar-contabil vor duce la indeplinire prevederile prezentei decizii.
Numele si prenumele reprezentantului legal al angajatorului,
(persoana care potrivit legii /actelor juridice constitutive/altor tipuri de acte legale reprezinta angajatorul in relatiile cu tertii)
Semnatura reprezentantului legal al angajatorului,
Stampila angajatorului
Comunicata in data de__________________
Nume/Prenume:
Semnatura functionarului public:

Autor:
InfoInstitutii.ro
Redactia InfoInstitutii.ro are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul institutiilor publice si legislatiei aferente.
Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de Codul administrativ, salarizarea bugetara, modificarile privind institutiile publice si spetele contabile si fiscale din acest domeniu. Explicam detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile din sectorul bugetar.