Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce reguli se respecta in institutiile de cultura pentru prevenirea contaminarii cu COVID-19

de Ioana Stoica 22 Iun. 2020 809

Ce reguli se respecta in institutiile de cultura pentru prevenirea contaminarii cu COVID-19
Ordinul comun al Ministerului Culturii si Ministerului Sanatatii reglementeaza masurile de prevenire a contaminarii cu SARS-CoV-2 si in ce priveste asigurarea desfasurarii activitatilor in conditii de siguranta sanitara in domeniul culturii.


Se aduc noi reglementari privind activitatea cu publicul si activitatea angajatilor din institutiile de cultura precum: muzee si galerii de arta, biblioteci si librarii, dar si activitatea desfasurata pe perioada starii de alerta, pentru prevenirea raspandirii COVID-19, in domeniul productiei de film si audiovizual, evenimentele/actiunile culturale organizate in aer liber si de tip drive-in.

 Astfel, se fac referiri la organizarea expozitiilor de arta, a spectacolelor si concertelor in spatii inchise. Evenimentele private pot fi realizate cu cel mult 20 de persoane in spatii inchise si cu pana la maximum 50 persoane in aer liber, cu respectarea masurilor de siguranta sanitara. 

Se precizeaza ca angajatorii si organizatorii acestor evenimente vor elabora instructiuni proprii pe baza evaluarii de risc pentru fiecare angajat, in functie de programul de lucru, specificul activitatii desfasurate, structura organizatorica, structura incintei. 

Astfel, medicii de medicina muncii efectua evaluarea de risc si vor emite recomandari privind necesitatea purtarii mastii pentru angajati, in functie de specificul activitatii defasurate, iar responsabilul SSM va efectua instruirea angajatilor in ceea ce priveste securitatea si sanatatea in munca. 
  


Expozitiile temporare de arta si design cum sunt cele de pictura, desen, sculptura, design, instalatii, arta new media, arta interactiva, performance, video, pot fi organizate in spatii conventionale precum muzee, galerii sau cluburi de arta, biblioteci etc., dar si in spatii alternative, in aer liber, hale sau vechi spatii industriale, spatii private, pavilioane temporare si altele.

 

Ioana Stoica Autor: Ioana Stoica
Ioana Stoica, profesionist cu experienta de peste 7 ani in contabilitatea si fiscalitatea institutiilor publice, organizeaza si redacteaza spete contabile din domeniul bugetar, aducand in atentia dvs. orice modificari de ultima ora din acest sector legislativ. 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016