Locuri de munca vacante in administratia publica in februarie 2016

de Cristian Tanase 25 Ian. 2016 4197

Locuri de munca vacante in administratia publica in februarie 2016
Va prezentam lista posturilor vacante in administratia publica in luna ianuarie 2016:



Primaria Municipiului Bucuresti un post vacant de Director General


Primaria Municipiului Bucuresti organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de conducere, vacante de director general – Directia Generala Dezvoltare si Investitii.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    24 februarie 2016, ora 11:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului.

Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Municipiului Bucuresti, etajul 5, camera 1, telefon 021/305.55.00, interior 1501 si 1506.


Primaria Comunei Peceneaga - un post vacant de Secretar de comuna


Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concursul de promovare pentru ocuparea functiei publice de conducere vacante de secretar al Comunei Peceneaga, Judetul Tulcea.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice sau administrative;
    studii de masterat sau postuniversitare in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 2 ani;
    sa fie numiti intr-o functie publica din clasa I;
    sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    25 februarie 2016, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul ANFP in termen de 20 zile si trebuie sa contina:

    formularul de inscriere, conform anexei nr. 3 la HG nr. 611/2008, modificata;
    copia actului de identitate;
    copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
    copia carnetului de munca sau adeverinta care atesta vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate;
    cazierul administrativ.

Relatii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obtine la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici din bd. Mircea Voda, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucuresti, precum si la numarul de telefon 0374/112.726.


Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca - un post vacant de Director adjunct



Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concursul de recrutare pentru ocuparea functiei publice de conducere vacante de director adjunct – Directia Coordonarea Proiectelor cu Finantare Nerambursabila din Fonduri Europene si Managementul Bazelor de Date din cadrul Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
    studii de masterat sau postuniversitare in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 3 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    26 februarie 2016, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul ANFP in termen de 20 zile si trebuie sa contina:

    copia actului de identitate;
    formularul de inscriere, conform anexei nr. 3 la HG nr. 611/2008, modificata;
    copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    copia carnetului de munca sau adeverinta care atesta vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate;
    cazierul judiciar (poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere);
    adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare;
    declaratia pe propria raspundere/adeverinta care atesta ca nu a desfasurat activitati de politie politica.

Relatii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obtine la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici din bd. Mircea Voda, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucuresti, precum si la numarul de telefon 0374/112.726.
Cristian Tanase Autor: Cristian Tanase
Cristian Tanase, cu experienta indelungata in legislatia aferenta Codului administrativ, scrie pe subiecte de interes pentru personalul institutiilor publice, redactand stiri din domeniu si noutati legislative importante!



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016