Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reguli de desfasurare a concursului pentru ocuparea unui post vacant in sectorul public

de InfoInstitutii.ro 27 Nov. 2013 2229

Reguli de desfasurare a concursului pentru ocuparea unui post vacant in sectorul public
Ocuparea unui post vacant sau temporar vacant in domeniul public se efectueaza in urma organizarii unui concurs, care se efectueaza in general in trei etape. La a doua si a treia etapa succesiva se vor prezenta doar candidatii declarati admisi la proba anterioara.


1) Selectia dosarelor
 
Persoanele care doresc sa obtina postul vacant se vor inscrie prin depunerea dosarului de concurs in termen de 10 zile de la data afisarii anuntului si vor fi anuntati in maximum trei zile de comisie daca indeplinesc conditiile de participare, prin incheierea unui proces verbal semnat de toti membrii comisiei. Contestatiile pot fi depuse in urmatoarele doua zile de la afisarea rezultatelor.
 
2) Proba scrisa/ practica
 
Prin intermediul probei scrise vor fi evaluate cunostintele candidatilor necesare ocuparii postului pentru care se organizeaza concursul, prin redactarea unei lucrari sau rezolvarea unor teste grila, pe baza subiectelor  anuntate, conform tematicii de concurs. Subiectele probei scrise vor fi identice pentru toti candidatii, cu exceptia cazului in care proba se va desfasura in mai multe serii.
 
Inainte de inceperea probei scrise se face apelul nominal al candidatilor, in vederea indeplinirii formalitatilor prealabile, respectiv verificarea identitatii, pe baza buletinului, cartii de identitate sau a oricarui document care atesta identitatea, potrivit legii.
 
Durata probei scrise nu poate depasi termenul de trei ore si va fi anuntata la inceputul concursului, in functie de gradul de dificultate si complexitate al subiectelor. 
 
Lucrarile se redacteaza, sub sanctiunea anularii, doar pe seturile de hartie asigurate de autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, purtand stampila acesteia pe fiecare fila. Prima fila, dupa inscrierea numelui si a prenumelui in coltul din dreapta sus, se lipeste astfel incat datele inscrise sa nu poata fi identificate si se aplica stampila autoritatii sau institutiei publice organizatoare a
concursului, cu exceptia situatiei in care exista un singur candidat pentru postul vacant/temporar vacant, caz in care nu mai exista obligatia sigilarii lucrarii.
 
Prin intermediul probei practice vor fi evaluate abilitatile si aptitudinile practice ale concurentilor si poate fi introdusa in cazul functiilor contractuale la care este necesara verificarea abilitatilor practice si se va desfasura dupa urmatoarele criterii:
 
- capacitate de adaptare
- capacitate de gestionare a situatiilor dificile
- indemanare si abilitate in realizarea cerintelor practice
- capacitate de comunicare
- capacitate de gestionare a resurselor alocate 
- alte criterii speciale
 
Aspectele observate in perioada desfasurarii probe practice vor fi raportate de secretarul comisiei in anexa, la raportul final al concursului, care va fi semnat de membrii comisiei si de candidat.
 
 
 
InfoInstitutii.ro Autor: InfoInstitutii.ro
Redactia InfoInstitutii.ro are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul institutiilor publice si legislatiei aferente. 

Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de Codul administrativ, salarizarea bugetara, modificarile privind institutiile publice si spetele contabile si fiscale din acest domeniu. Explicam detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile din sectorul bugetar. 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016