Cum sa alegi un curs de perfectionare potrivit pentru tine

de InfoInstitutii.ro 30 Apr. 2025 261

Cum sa alegi un curs de perfectionare potrivit pentru tine
Traim intr-o lume foarte volatila si de aceea este deosebit de important sa fim mereu atenti la ceea ce se intampla in jurul nostru pentru a nu avea surprize neplacute.


Piata muncii este una intr-o continua schimbare, asa ca trebuie mereu sa ajungi sa fii competitiv si la curent cu toate schimbarile care se intampla in domeniul in care activezi sau in altele conexe.

Norocul pe care il avem acum este ca pe piata apar mereu noi cursuri online acreditate la care poti sa participi indiferent de locatia in care te afli si care pot sa iti aduca puncte in plus atunci cand vine vorba despre promovarea in compania in care lucrezi deja sau de o noua angajare, in functie de situatia in care te afli.

 
noi cursuri online acreditate

 

Cu toate acestea, intr-o piata in care gasesti o multime de cursuri - atat online, cat si fizice - poate fi uneori greu sa alegi ceea ce ti se potriveste si tocmai de aceea se poate intampla sa renunti la idee.

Tocmai ca sa nu ajungi in acest impas am ales sa iti dam cateva sfaturi despre cum poti sa identifici cel mai usor beneficiile pe care ti le doresti de la un astfel de curs online si astfel sa il alegi pe cel care sa te ajute sa evoluezi pe termen lung, nu doar pentru o perioada scurta de timp.

 

Alegerea unui curs de perfectionare

 

Criteriile pot sa difere de la persoana la persoana, insa unele sunt general valabile. Important este ca tu sa le alegi pe acelea care ti se potrivesc si astfel sa te bucuri de beneficiile pe care ti le aduc.


 

  1. Obiectivele pe care le ai de la curs sunt cele care dicteaza, de fapt, directia in care urmeaza sa mergi: de exemplu, poti sa alegi intre cursuri acreditate sau neacreditate, in functie si de ceea ce isi doresc angajatorii. Alegerea depinde si de domeniul in care vrei sa obtii certificarea - fie ca este vorba despre cel in care activezi deja, unul adiacent sau unul complet nou.
     
  2. Cursurile acreditate sunt in general mai bine vazute de catre angajatori, insa trebuie sa fii atent si sa cauti bine informatii despre institutiile care le ofera si reputatia pe care acestea o au pe piata. Poti chiar sa verifici si pe siteurile autoritatilor de reglementare pentru a verifica veridicitatea acestora.
     
  3. Citeste recenzii ale cursurilor pe care institutiile le-au livrat pana la momentul in care decizi sa il incepi sa afli parerea celor care au trecut deja prin acest proces. Acestea iti vor oferi o imagine mai clara a cursurilor si a experientei avute atat in timpul acestora, cat si dupa.
     
  4. Durata si modul de organizare al cursului este important pentru a putea sa il introduci in programul tau. De cele mai multe ori nu poti sa participi in timpul orelor de munca, asa ca trebuie sa alegi unul care are loc seara. De asemenea, durata acestuia este importanta si trebuie sa o alegi in functie de obiective si de perioada in care iti poti rupe timp.
     
  5. Fii atent si la oportunitatile pe care le ofera domeniul dupa finalizarea cursului, deoarece si acestea sunt importante pentru dezvoltare. Fie ca este vorba despre comunitati in care sa fii inclus alaturi de alte persoane care au absolvit cursul, cat si de mentori, suport in ceea ce priveste gasirea unui nou loc de munca sau recomandari catre firme publice si private pentru angajare.


Cursurile online acreditate sunt o modalitate buna atat pentru avansarea in cariera, schimbarea acesteia in cadrul companiei in care lucrezi deja sau schimbarea locului de munca la o alta companie.

Este nevoie insa sa fii atent la oferta de pe piata si sa alegi ceea ce ti se potriveste cel mai bine pe termen lung. 

Credite foto: unsplash.com

InfoInstitutii.ro Autor: InfoInstitutii.ro
Redactia InfoInstitutii.ro are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul institutiilor publice si legislatiei aferente. 

Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de Codul administrativ, salarizarea bugetara, modificarile privind institutiile publice si spetele contabile si fiscale din acest domeniu. Explicam detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile din sectorul bugetar. 



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

eNews Info INSTITUTII

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016