Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Conditii de acordare a tichetelor de masa pentru institutiile publice finantate integral din venituri proprii

de Ioana Stoica 10 Mar. 2015 4737

Conditii de acordare a tichetelor de masa pentru institutiile publice finantate integral din venituri proprii
Institutiile publice finantate integral din venituri proprii au posibilitatea de a acorda angajatilor tichete de masa. In acest sens, entitatile publice trebuie sa se asigure de respectarea unui set de reguli, conform art. 3 alin. (2) din Normele de aplicare a Legii 142/1998 tichetelor de masa aprobate prin HG 23/2015.


Tichetele de masa pot fi acordate in 2015 doar de catre institutiile publice finantate integral din venituri proprii, in limita sumelor prevazute special cu aceasta destinatie in bugetele de venituri si cheltuieli aprobate, potrivit legii, fiecarui ordonator de credite, la alineatul bugetar "Tichete de masa".

Sumele reprezentand costul imprimatelor in cazul tichetelor de masa pe suport de hartie, respectiv costul emiterii tichetelor de masa pe suport electronic, precum si costul suportului electronic sau al inlocuirii acestuia, contractate cu unitatea emitenta si primite de catre angajator, se suporta de la alineatul bugetar "Alte cheltuieli cu bunuri si servicii".

Achizitionarea tichetelor de masa de catre institutiile publice se va efectua cu respectarea prevederilor prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, potrivit art. 3 alin. (2) din  Normele de aplicare a Legii 142/1998 a tichetelor de masa aprobate prin HG 23/2015.


Institutii publice care pot acorda tichete de masa in 2015:


- institutiile publice finantate integral din venituri proprii;
- unitatile prevazute la art. 93 alin. (11) din Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii (seriviciile de ambulanta judetene si Serviciul de Ambulanta Bucuresti-Ilfov)

In anul 2015, institutiile si autoritatile publice, indiferent de sistemul de finantare si de subordonare, inclusiv activitatile finantate integral din venituri proprii, infiintate pe langa institutiile publice, cu exceptia institutiilor finantate integral din venituri proprii si unitatilor din articolul 93 Legea privind reforma in domeniul sanatatii, nu acorda tichete de masa personalului din cadrul acestora.

De asemenea, in 2015, munca suplimentara efectuata peste durata normala a timpului de lucru de catre personalul din sectorul bugetar incadrat in functii de executie sau de conducere, precum si munca prestata in zilele de repaus saptamanal, de sarbatori legale si in celelalte zile in care nu se lucreaza, in cadrul schimbului normal de lucru, vor fi compensate numai cu timp liber corespunzator.


Ioana Stoica Autor: Ioana Stoica
Ioana Stoica, profesionist cu experienta de peste 7 ani in contabilitatea si fiscalitatea institutiilor publice, organizeaza si redacteaza spete contabile din domeniul bugetar, aducand in atentia dvs. orice modificari de ultima ora din acest sector legislativ. 



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016