Salarii majorate cu 12% pentru angajatii Consiliului Judetean Olt

de Ioana Stoica 31 Iul. 2015 3103

Salarii majorate cu 12% pentru angajatii Consiliului Judetean Olt
Salariatii Consiliului Judetean Olt si ai institutiilor subordonate vor primi incepand cu luna august salarii marite cu pana la 12%, potrivit unei hotarari adoptata joi de consilierii judeteni.


Vor primi salarii majorate angajatii din aparatul de specialitate si din aparatul permanent de lucru din cadrul CJ Olt, angajatii Bibliotecii Judetene Olt, cei de la Muzeul Judetean Olt, salariatii Centrului Judetean pentru Conservarea si Promovarea Culturii Traditionale si Cultural, precum si personalul Camerei Agricole, institutii pentru care exista atat fonduri necesare acoperirii cresterilor salariale, cat si plafon al cheltuielilor de personal.

Cresteri salariale vor fi si la Ansamblul Profesionist Doina Oltului, Scoala Populara de Arte si Meserii si Directia pentru Evidenta Persoanelor Olt, dar pentru a acoperirea majorarilor vor avea loc redistribuiri ale creditelor bugetare in cadrul cheltuielilor de personal la nivelul bugetului consolidat.

In hotararea de consiliu aprobata joi se mentioneaza ca angajatii institutiilor pentru care s-au propus cresterile au nivel de salarizare la nivelul lunii decembrie 2009.

In masura in care nivelul maxim al cheltuielilor de personal se va suplimenta si cu asigurarea resurselor financiare necesare acordarii acestor cresteri salariale de pana la 12%, vor crestere salariile si la Spitalul Judetean de Urgenta Slatina, Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului, Serviciul de Paza Olt si Spitalul de Psihiatrie Cronici Schitu Greci.

Prevederile anuale la cheltuieli de personal ale bugetului consolidat al judetului Olt sunt in suma de 127.032.000 lei, iar executia cheltuielilor de personal la finalul lunii iunie este de 63.796.000 lei.


Ioana Stoica Autor: Ioana Stoica
Ioana Stoica, profesionist cu experienta de peste 7 ani in contabilitatea si fiscalitatea institutiilor publice, organizeaza si redacteaza spete contabile din domeniul bugetar, aducand in atentia dvs. orice modificari de ultima ora din acest sector legislativ. 



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 2 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016