de Ioana Stoica 15 Iul. 2014 8893 |
Delegarea salariatilor administratiei publice poate interveni atat din dispozitia angajatorului, cat si la solicitarea angajatului in cauza, pentru indeplinirea unor sarcini corespunzatoarea atributiilor de serviciu in afara locului sau de munca.
Delegarea unui salariat al administratiei publice se poate desfasura pe o perioada de maximum doua luni calendaristice. In cazul in care angajatorul doreste revocarea delegarii inainte de expirarea termenului stabilit initial, acesta va emite o noua decizie.
Va prezentam in continuare un model de decizie privind incetarea delegarii unui salariat:
Model decizie:
Denumire angajator
Date de identificare ale angajatorului (adresa completa, CUI)
Date de contact ale angajatorului (telefon, fax)
Nr.de inregistrare
Data inregistrarii
DECIZIE/ORDIN/DISPOZITIE
privind incetarea delegarii doamnei/domnului___________________
In temeiul prevederilor art. 42 alin.(1) coroborat cu prevederile art. 44 alin.(1) din Legea nr.53/2003- Codul muncii
, republicata, cu completarile ulterioare;
_____(conducatorul unitatii)_____________________emite prezenta/prezentul
DECIZIE/ORDIN/DISPOZITIE:
Art. 1 Incepand cu data de ____________, potrivit art.44 alin.(1) din Legea nr.53/2003- Codul muncii
, republicata, cu completarile ulterioare, decizia/ordinul/dispozitia nr. ________________ prin care doamna/domnul__________________ a fost delegat in cadrul ____________________, pentru o perioada de _____ (cel mult 60 de zile) inceteaza sa mai produca efecte.
(2) Incepand cu aceeasi data, dl/dna________________isi reia activitatea la locul de munca detinut anterior, respectiv in functia de_____________________, in cadrul_________________, locul de munca___________________, beneficiind de toate drepturile ce decurg din aceasta calitate.
(3) Salariatul nominalizat la alin. (1) este indreptatit la plata tuturor cheltuilelor ocazionate de delegare, precum si de intreruperea acesteia.
(4) Cheltuielile generate de delegarea salariatului, respectiv cheltuielile de transport, cazare si indemnizatia de delegare sunt suportate pentru intreaga perioada de catre angajator, cu respectarea prevederilor legale.
Art. 2 Prezenta(ul) decizie/ordin/dispozitie poate fi contestata la instanta de judecata competenta, respectiv Tribunalul municipiului Bucuresti, in termen de 30 de zile (a se vedea termenele stipulate la art. 268 din Codul muncii
, republicat) de la data comunicarii.
Art. 3 Compartimentul Resurse Umane, Compartimentul financiar-contabil si salariatul nominalizat la art. 1 vor duce la indeplinire prevederile prezentei(ului) decizii/ordin/dispozitii.
Art. 4 Cu data prezentei/prezentului, decizia/ordinul/dispozitia nr.____________se revoca.
Numele si prenumele reprezentantului legal al angajatorului,
(persoana care potrivit legii /actelor juridice constitutive/altor tipuri de acte legale reprezinta angajatorul in relatiile cu tertii)
Semnatura reprezentantului legal al angajatorului,
Stampila angajatorului
Comunicata in data de__________________
Luat la cunostinta
Nume/Prenume
Semnatura salariatului:
Sursa: Legislatia Muncii
Autor: Ioana Stoica
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.