Proceduri obligatorii de legislatia muncii pentru institutiile publice

de Ioana Stoica 31 Aug. 2015 3278

Proceduri obligatorii de legislatia muncii pentru institutiile publice
Lipsa procedurilor obligatorii de legislatia muncii, neactualizarea acestora sau caracterul lor eronat reprezinta motivele principale pentru care institutiile publice risca sa primeasca amenzi uriase.


Mai mult decat atat, caracterul incomplet al procedurilor obligatorii de legislatia muncii reprezinta adevarate riscuri in realizarea obiectivelor unei institutii publice.

De asemenea, lipsa unor proceduri destinate Departamentului de Resurse Umane al institutiei dvs. ar putea provoca distorsiuni ale activitatilor specifice, precum si grave incalcari ale legislatiei.

Tineti cont ca puteti fi destituit pe motiv de subminare a sistemului de control intern/ managerial pentru astfel de erori! Va asumati aceste riscuri? Pentru cateva documente?

Cu siguranta, NU!

Aveti acum la-ndemana toate procedurile caracteristice activitatii Departamentului de Resurse Umane dintr-o institutie publica.
 
CD-ul Proceduri Obligatorii de Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice va ofera toate modelele de proceduri obligatorii acreditate prin lege.

Aveti nevoie de  sfaturile, recomandarile si sugestiile specialistilor la elaborarea acestora. Va economisesc timpul si efortul. Totul pentru corecta si fluenta desfasurare a activitatilor specifice in Departamentul de Resurse Umane al institutiei publice in care lucrati!

 
CD-ul Proceduri Obligatorii de Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice

Va ajuta sa:

recrutati functionari publici
modificati raporturile de serviciu
suspendati raporturile de serviciu
realizati procedura de preaviz
realizati incetarea legala a raporturilor de serviciu
ealizati un cadru legal pentru formarea functionarilor publici
respectati drepturile angajatilor
espectati perfect legea
evitati orice amenda

... mai multe detalii aici >>



Ioana Stoica Autor: Ioana Stoica
Ioana Stoica, profesionist cu experienta de peste 7 ani in contabilitatea si fiscalitatea institutiilor publice, organizeaza si redacteaza spete contabile din domeniul bugetar, aducand in atentia dvs. orice modificari de ultima ora din acest sector legislativ. 



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

eNews Info INSTITUTII

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016