Model fisa de post pentru administrator societate

de Ana Tudor 14 Feb. 2017 17633

Model fisa de post pentru administrator societate
Ca angajator este necesar sa le aduci la cunostinta salariatilor tai ce atributii au, iar fisele de post sunt obligatorii si se anexeaza contractului individual de munca.


In acest sens, astazi va prezentam o noua fisa de post:

Administrator societate

Identificarea postului

Numele si prenumele titularului: ............

Denumirea postului: Administrator societate

[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

Pozitia in COR / Cod: 214945

 [In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

Departamentul / locatia: Administrare

[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

 Nivelul postului: Conducere

Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):

Se subordoneaza Directorului 

 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]


Descrierea postului

Scopul general al postului

Asigura managementul societatii, in limita competentelor stabilite de fisa postului.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

Competente personale:

  • sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.); 
  • sa nu aiba antecedente penale
  • sa fie apt din punct de vedere medical

Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa 
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune; 

Atributii

  • sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
  • sa raspunda de evidenta contabila, financiara si de gestiunea din S.C................................S.R.L. (S.A) pe baza reglementarilor in vigoare in domeniile financiar, contabil si de gestiune impreuna cu SC ....................................... S.R.L. (S.A). cu care are contract de prestare servicii nr...din...../..../200..; 
  • sa elaboreze fisa postului pentru personalul care va fi angajat, impreuna cu sefii compartimentelor;
  • sa raspunda de arhivarea documentelor si asigura pastrarea in arhiva proprie, timp de 10 (zece) ani, a tuturor registrelor de contabilitate si a documentelor justificative ce stau la baza inregistrarilor in contabilitate, cu exceptia statelor de salarii care se pastreaza timp de 50 (cincizeci) de ani; 
  • sa asigura respectarea normelor emise de Ministerul Finantelor cu privire la intocmirea si utilizarea documentelor justificative pentru toate operatiunile patrimoniale si inregistrarea lor in contabilitate in perioada la care se refera;
  • sa semneze documentele contabile de cumparare de la S.C. .......................................S.R.L. (S.A.), in conformitate cu prevederile Legii nr. 82/1991, cu modificarile si completarile ulterioare; 
  • sa raspunda de relatia cu clientii societatii, de incasarile si platile necesare bunei functionari a societatii, comunicand ori de cate ori i se solicita de catre asociati , evidente legate de situatii legate de evolutia strategiei de dezvoltare a firmei; 
  • sa prospecteze piata cautand sa atraga noi clienti, tinand cont de oferta concurentei pe care trebuie permanent sa o aduca la cunostinta asociatilor, are drept de semnatura pe documentele justificative si in banca; 
  • sa transmita compartimentului de contabilitate, lunar, toate informatiile necesare stabilirii corecte a drepturilor salariale ale personalului si completarea corecta in R.G.E.S. potrivit H.G. nr. 290/04.03.2004 si a art.34 din C.M. si pentru intocmirea raportarilor lunare; 
  • sa efectueze operatiuni de incasari si plati (prin caserie sau prin virament), asigura virarea incasarilor in contul si banca societatii, iar extrasele lunare se transmit la compartimentul de contabilitate; 
  • sa organizeze si sa asigure exercitarea controlului financiar preventiv conform prevederilor legale in vigoare; 
  • sa organizeaza inventarierea patrimoniului conform prevederilor legale in vigoare; 
  • sa raspunda de inregistrarea si miscarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar, precum si de casarea acestora cu toate actiunile conexe (dezmembrare,valorificare etc.);
  • sa formuleze pentru uzul asociatilor observatii si propuneri de natura legislativa, metodologica, procedurala sau organizatorica
  • sa examineze legalitatea, regularitatea si conformitatea operatiunilor, identifica risipa si gestiunea defectuoasa si fraudele, iar pe aceste baze, propune masuri pentru recuperarea pagubelor si sanctionarea celor vinovati, dupa caz; 
  • sa respecte normele de protectia muncii si de sanatate potrivit reglementarilor in vigoare avand grija ca si angajatii societatii sa o faca; 
  • sa respecte Regulamentul de Ordine Interioara si Regulamentul de Functionare al societatii,aducandu-l si la cunostinta personalului din subordine; 
  • sa raspunda de intocmirea corecta a sarcinilor conform fisei postului; 
  • sa pastreze confidentialitatea datelor la care are acces; 
  • sa rezolve si alte sarcini care cad in sfera sa de activitate, trasate de asociati sau colaboratori angajati ai societatii; 
  • sa reprezinta societatea pe plan local in relatia cu institutii publice locale si cu terti; 
  • sa emita decizii cu privire la buna desfasurare a activitatii din unitate
  • sa fie capabil sa formeze si sa conduca o echipa
  • sa verifice executia creditelor din punct de vedere calitativ
  • sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact; 
  • sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
  • sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
  • sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora; 
  • sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati; 
  • sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale; 
  • sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
  • sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
  • sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept. 

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi. 
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]

Obligatii si Restrictii: 

nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale; 
sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului; 

Conditiile de lucru ale postului

Desfasurarea activitatii la birou, in banca

Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;

Va fi raspunzator si utilizeaza:
Echipamente 
Baze de date

Conditii de formare profesionala

 Participa la sesiuni de formare si perfectionare

 [Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)

Doar in situatii de urgenta

[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]


Specificatiile postului

...citeste mai multe pe PortalCodulMuncii>>>

 

Autor: Ana Tudor
teeest



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 4.7 din 5 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016